Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss du får pakka alle 4 felgene inni en og samme pakke koster det ikke mer enn 250kr.. Smartpost har ingen vektgrense, og det som er over 25kg tror jeg, koster ca 250kr...

:)

Skrevet

Nettt under 1000 lappen vel ca? Koster litt over 200 kr pr. hjul viss du sender de som 4 pakker.

Eg sendte for en stund siden 4 hjul opp til nordland og betalte vel da 198kr pr. pakke, mener det har steget litt etter nyttår nå..

Skrevet
Viss du får pakka alle 4 felgene inni en og samme pakke koster det ikke mer enn 250kr.. Smartpost har ingen vektgrense, og det som er over 25kg tror jeg, koster ca 250kr...

Finn en Smartpost-eske som har plass til en eneste felg i normal BMW-størrelse...

Skrevet

Finn en Smartpost-eske som har plass til en eneste felg i normal BMW-størrelse...

:lol:

Skrevet

Regner med dette var en spøk da du kan sende egenembalert embalasje med Smartpost ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...