Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Klarer det fint på 2 timer andre veien ;)

Siden jeg bor i Valnesfjord, blir det en stor omvei for meg. Tanken var å ta med dama i 520'n og ta en liten miniservice mens jeg er der.

Bilen skal ikke tilbake, nei. Er på utkikk etter leiegarasje å ha M3'n i til jeg får somlet meg til å bygge en selv. Hvis noen vet om en er det bare å rope ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, blir kanskje det. var bare om det ikke blir bært med det første på fjellet, kan du jo hente bilen andre veien i mårra om du ville. ;)

har ført vært med på å kjørt fra fergekaiet på sørsiden av der jeg bor --> via Mo - over saltfjellet - via tverrlandet --> til fergekaiet på nordsiden av der jeg bor. (den andre ferga gikk ikke). og DET er en skikkelig omtur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har Petter :D Så den bilen på ett av sommer treffene, får hadde telt på andre siden av veien på det nederste bilde :D

Dan, er det kun lagrings plass til bilen du trenger eller bør den være i fjøyro området?

Har jo bunkersene på setså, men har hørt snakk om fukt der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker.. =) ja den blir flittig brukt på banetreffene.. siste sommertreffet du hadde telt ved oss? jeg bruker faktisk kjøre hjem om natta, men i år blir det vel camp der oppe hele helga=) pleier å holde til sammen med den wankelbobla og en mørkegrønn 3.gen rx7++ vi er egentlig ganske mange fra mosjøen som er der sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dær har du oss ja :D bussen til sørøy gutta fra s.sjøn å party teltet bak deg å mitt lille telt til høyre der, som ikke ble brukt pga strøkent vær på det treffet :D

Ser frem til årets sommer treff å satser på like bra vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til mo på sommertreff 13-15 juni!

http://images.bimmers.no/files/okleah5ltoxc20npcthz.jpg

flott bil! går det greit å kjøre med de felgene uten noe vals? hva slags dempere/fjører har du?

Der er ET30 på felgene. så dem står i vognkortet, men har nå 25mm spacer foran og 35mm bak.

Understell.. ja.. Har apex 60/40 fjærer, gule justerbare koni, powerflex foringer hele veien og justerbart H&R 18/22mm stab stag. Skal være stiv og krenge minimalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan, er det kun lagrings plass til bilen du trenger eller bør den være i fjøyro området?

Har jo bunkersene på setså, men har hørt snakk om fukt der :/

Trenger lagringsplass ja. Helst så nært som mulig Valnesfjord/Fauske. Kan strekke meg til Tverlandet, men det er maks. Har spurt halve salten omtrent snart, men uten hell. Må vel hive inn en annonse i avisa tenker jeg. Fukt kan vi ikke ha noe av nei :?

Det er forresten meldt knallvær her neste uke, spesielt mot helga med temperaturer over 10 grader og strålende sol. Saltfjellet rundt 5 grader. Da mååå det vel være mulig å få lurt M3'n over fjellet en tur :D

Petter: En liten hilsen til min fødeby ;) Meget pen bil du har der. Moro å kjøre på ACR? Ser fram til min debut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens vi var samtidig på banen i junitreffet plugg... Kjørte S2000 da. Hadde ikke så mye bakdekk + at det var første gangen min på bane, så tok det ganske rolig. Husker iallefall der var en BMW 3 serie stasjonsvogn der det stod skrevet diesel i støvet på bakruta. Kjørte som om bilen var stjelt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...