Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal til mo på sommertreff 13-15 juni!

http://images.bimmers.no/files/okleah5ltoxc20npcthz.jpg

flott bil! går det greit å kjøre med de felgene uten noe vals? hva slags dempere/fjører har du?

Der er ET30 på felgene. så dem står i vognkortet, men har nå 25mm spacer foran og 35mm bak.

Understell.. ja.. Har apex 60/40 fjærer, gule justerbare koni, powerflex foringer hele veien og justerbart H&R 18/22mm stab stag. Skal være stiv og krenge minimalt!

Vil se bilen din på ordentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens vi var samtidig på banen i junitreffet plugg... Kjørte S2000 da. Hadde ikke så mye bakdekk + at det var første gangen min på bane, så tok det ganske rolig. Husker iallefall der var en BMW 3 serie stasjonsvogn der det stod skrevet diesel i støvet på bakruta. Kjørte som om bilen var stjelt! :D

som om både bil og grønndi, eh jeg mener diesel var stjelt.. hehehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er god på ledingsnett til e30 325 her i nærheten? fikk noe problem i natt når vi sku ut på rall tur med bil... starta opp bil, å merka at den gikk ganske utjevnt på tomgang,, de 2 andre som va i lamme meg begynte å se rundt på motor å fant ut at tempraturfølen før kaldstart fuska.. bil gikk faktisk reinere når den va utkobla,, men når vi kobla på ledinga på følen døde motor helt ut... etter noe feilsøking fan vi ut at det ikke va noe tenning,, prøvde å bytta coil,, reset hjærn (minus mot puss i 10min) men det hjalp ikke

coil, fordelen, plugg ledingene er i orden.. men vi finner fan ikke feil :cry:

noe som har hvert bortig dette før :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off føler med deg, har selv vært litt plaga med ting jeg ikke finner ut av. Jævli frustrerende. Høres jo ut som du har litt peiling da siden du allerede har bytta coil å sånn. Er ikke en jordings ledning som er brennt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa med å sett en leding på pluss på coil og pluss på batteriet,, fikk gnist da... trur det enten det er den trigger følen eller tennings modul (vet faktisk ikke om e30 har tennings modul :lol: )

Kan faktisk ingen ting om ledingsnett.. blir mest forvirra :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa med å sett en leding på pluss på coil og pluss på batteriet,, fikk gnist da... trur det enten det er den trigger følen eller tennings modul (vet faktisk ikke om e30 har tennings modul :lol: )

Kan faktisk ingen ting om ledingsnett.. blir mest forvirra :roll:

Ledning fra + til coil er aldri noen god ide.. Har nett jeg, sender deg en sms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er min "shotgun" chick vettu :D

Blir ikke litt ofte det? siden vi ikke er så mange? ;P

Helt greit å møtes å snakke sjit på bensin stasjonen, men å arasnjsere treff 1 gang i måneden? Tror du noen vil påta seg det ansvaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe som helst, bare lufter idèer her. Dessuten er det noe å arrangere? Treff den datoen og det klokkeslett på det stedet, møt opp. Skal vel ikke ha loddsalg og saftbod? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...