Odd-M Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Sparsommelig oppmøte. Jeg var innom ca 13.15, ikke en kjeft å se...
bmw vin rød Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Sparsommelig oppmøte. Jeg var innom ca 13.15, ikke en kjeft å se... ja var bra tomt
S.Hafsmo Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg er, men er dessverre 20 mil sør for Bodø. Fikk ikke tømt hengeren før i ettermiddag, så jeg kom meg ikke oppover før treffet.
Trollet_ Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg var ikke i havn igjenn før i 6 tia, for prøve igjenn neste gang
Elliott Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg hadde service på en lakkboks når det var treff så fikk ikke mulighet å komme Hvordan er innteressen for litt grilling i garasjen på tverlandet neste gang det er treff? Så kan vi ta en nærmere titt på snorre sitt e24 prosjekt, ole og ole sin e30 og diverse andre bmw'er dær oppe Stemmning for det?
Trollet_ Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg hadde service på en lakkboks når det var treff så fikk ikke mulighet å komme Hvordan er innteressen for litt grilling i garasjen på tverlandet neste gang det er treff? Så kan vi ta en nærmere titt på snorre sitt e24 prosjekt, ole og ole sin e30 og diverse andre bmw'er dær oppe Stemmning for det? Og ikke minst ditt eget e21-prosjekt Ja det var det e24-prosjektet mitt kansje på tide og skru videre på ting man faktisk har lyst til og skru på drittlei av og skru Ford, men den slutter liksom ikke og dette ifra hverandre
Elliott Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 komf til søskenbarn av fruen i bardufoss ilamme i helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå