yxrkt Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Polititet har stoppet en hvit, men ser ikke ut at de har tatt hjulene og den blå har alufelg. http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater Men det skal være en til hvit med svart panser. Og jeg mener den hadde forskjellige felger fram og bak når jeg så den sist. http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
kimf Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg så en hvit på parkeringsplassen utenfor staples, den sto der i mange dager rett før felgene dine forsvant, å dem lå også å sov i bilen om nettene. Så ut som dem hadde motor havari på den, kjørte forbi der flere ganger bare for å følge litt med. Å den ene dagen så jeg at dem hadde besøk av kvinnfolkene sine, som vi mener er dem samme som sitter utenfor glasshuset å tigger. Det første jeg tenkte på når jeg så den artikkelen på an.no var at det var disse folkene i den hvite caravellen som hadde forsynt seg. Diskuterte faktisk lenge med kvinnfolket om vi skulle politiet da vi kom fram til at det var åpenbart at dem ikke hadde gode hensikter, ene dagen hadde dem ryddet ut av bilen, å da sto det stablet masse forskjellig bildeler og diverse i snøskavelene rundt.
Nils Magnus Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Noen som har peiling på feilkodelesing her i bodø? Trenger å få lest av feilkoder på bilen, starter ikke.. Igjen. Men denne gangen var det nok en motorvask som tok den
Yttervik Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Hvor i Bodø er det greit å ta EU-kontroll om man ikke vil ha en litt "snill" kontroll? =)
FredrikWake Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Hvor i Bodø er det greit å ta EU-kontroll om man ikke vil ha en litt "snill" kontroll? =) Har hørt rykter om at autoteam e god å finn "feil" på bila, men verksted generelt lika vel å græv ekstra godt førr å finn noe dem kan tjen penga på å fiks. Brukte NAF sist, og fikk egentlig et helt nøytralt inntrykk av EU-kontrollen.
Yttervik Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Har nok sneket seg inn en liten leif i innlegget mitt.. Skulle spørre om hvor man skal dra for å få en "snill" EU-kontroll.
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Jeg har og hørt at Autoteam var de mest "korrekte" man kunne besøke på en eu-kontroll, men de har fortsatt tilgode å finne noen feil på mine biler, til tross for at jeg selv har vært klar over flere, samt til og med bedt dem om å sjekke ekstra på f.eks forstilling pga. ulyd (Torsjonstagforing var gått helt av, men det merket dem ikke).
Nils Magnus Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Er det noen i byen som føler for å skru på en 99 530d? Trenger å ta ned girkasse for å ta ut en bit i fra starteren som har kilt seg i løpehjulet. Verkstedet skal ha 8400 bare for å ta ned girkassen og opp igjen. Betaler selvfølgelig edit.. De fikk den ut
Elliott Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 så noen som sov i en lyseblå caravelle ved skjeringa idag, har stått dær flere dager har jeg sett...
Nils Magnus Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Ja, må da ha ny starter.. igjen... Fikk heldigvis ny på delegaranti da den starteren her er 2mnd gammel. Har aldri sett en starter før som har røket på denne måten.
stian1990_2 Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Jeg har og hørt at Autoteam var de mest "korrekte" man kunne besøke på en eu-kontroll, men de har fortsatt tilgode å finne noen feil på mine biler, til tross for at jeg selv har vært klar over flere, samt til og med bedt dem om å sjekke ekstra på f.eks forstilling pga. ulyd (Torsjonstagforing var gått helt av, men det merket dem ikke). Jeg har også god erfaring med autoteam generelt. Kjempegod service der, rimelig er dem også. Bremserøra mine hadde piteliiiit overfalterust, ingenting og bry seg om egentlig. Var på et annet verksted og det ble 2´er feil samt svetting fra motor også ble feil. Autoteam skrev det ikke som feil, men fortalte meg at det burde vært gjort noe med. Sparte meg for noen kroner på stedet så kan jeg heller fikset det senere.
MikaelR Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Jeg har svært dårlig erfaring med autoteam.. di "laga" eu kontroll feil på en bil jeg hadde inne der di sa at forigan i bakstillinga ha totalt utslitt. å da va det under ett år siden di va bytta! tok bilen tilbake på verkstedet som hadde bytta forigan før å få skjekka det med tanke på garanti.. å dem sa at alt va ennu så go som nytt
Nils Magnus Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Jeg må si meg veldig fornøyd med dem, har brukt flere verksted i byen, og det er helt klart der jeg får best service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå