Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg så en hvit på parkeringsplassen utenfor staples, den sto der i mange dager rett før felgene dine forsvant, å dem lå også å sov i bilen om nettene.

Så ut som dem hadde motor havari på den, kjørte forbi der flere ganger bare for å følge litt med.

Å den ene dagen så jeg at dem hadde besøk av kvinnfolkene sine, som vi mener er dem samme som sitter utenfor glasshuset å tigger.

Det første jeg tenkte på når jeg så den artikkelen på an.no var at det var disse folkene i den hvite caravellen som hadde forsynt seg.

Diskuterte faktisk lenge med kvinnfolket om vi skulle politiet da vi kom fram til at det var åpenbart at dem ikke hadde gode hensikter, ene dagen hadde dem ryddet ut av bilen, å da sto det stablet masse forskjellig bildeler og diverse i snøskavelene rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Bodø er det greit å ta EU-kontroll om man ikke vil ha en litt "snill" kontroll? =)

Har hørt rykter om at autoteam e god å finn "feil" på bila, men verksted generelt lika vel å græv ekstra godt førr å finn noe dem kan tjen penga på å fiks. Brukte NAF sist, og fikk egentlig et helt nøytralt inntrykk av EU-kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hørt at Autoteam var de mest "korrekte" man kunne besøke på en eu-kontroll, men de har fortsatt tilgode å finne noen feil på mine biler, til tross for at jeg selv har vært klar over flere, samt til og med bedt dem om å sjekke ekstra på f.eks forstilling pga. ulyd (Torsjonstagforing var gått helt av, men det merket dem ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen i byen som føler for å skru på en 99 530d? Trenger å ta ned girkasse for å ta ut en bit i fra starteren som har kilt seg i løpehjulet. Verkstedet skal ha 8400 bare for å ta ned girkassen og opp igjen. Betaler selvfølgelig

edit.. De fikk den ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hørt at Autoteam var de mest "korrekte" man kunne besøke på en eu-kontroll, men de har fortsatt tilgode å finne noen feil på mine biler, til tross for at jeg selv har vært klar over flere, samt til og med bedt dem om å sjekke ekstra på f.eks forstilling pga. ulyd (Torsjonstagforing var gått helt av, men det merket dem ikke).

Jeg har også god erfaring med autoteam generelt. Kjempegod service der, rimelig er dem også.

Bremserøra mine hadde piteliiiit overfalterust, ingenting og bry seg om egentlig. Var på et annet verksted og det ble 2´er feil samt svetting fra motor også ble feil. Autoteam skrev det ikke som feil, men fortalte meg at det burde vært gjort noe med. Sparte meg for noen kroner på stedet så kan jeg heller fikset det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svært dårlig erfaring med autoteam.. di "laga" eu kontroll feil på en bil jeg hadde inne der [-X di sa at forigan i bakstillinga ha totalt utslitt. å da va det under ett år siden di va bytta! tok bilen tilbake på verkstedet som hadde bytta forigan før å få skjekka det med tanke på garanti.. å dem sa at alt va ennu så go som nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...