Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

jeg kjørte en rekord 2.0s, så kappkjørte jeg med en kompis fra valle til tverlandet, så di var på tverlandsia når vi kom kjørende innover så dem så at d var to biler med høy hastighet, så dem stoppa bare og venta i hopen på oss, så joina dem kappkjøringa vidre innover:D fikk 12 tusen i bot også, så har vært oppe i 21500kr på det meste, faenmæ sure penger, at man aldri lærer:P

Vist det var en bråkete opel som var utenfor vinrødbmw så var det sikkert han dær Alf som kjører den omega stv'n, har nr hannes tror jeg^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flata du fjøla helt hafsmo?

tja. begynte med flat pedal, men ble bare hjulspinn. er litt kukate å regulere med automat, da den girer opp med en gang om jeg slakker litt av. selv om den er tvunget ned i 2.gir.

så er det jo generelt litt vanskelig å dra på så mye i rushtrafikken. :lol:

du la ikke merke til at bakfangeren ikke var samme farge som resten av bilen? tenkte du og JoCCe skulle få gjøre noe med akkurat det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her var det jo mange fra Saltenområdet :)

Hvis det er noen som har lyst å få tatt noen bilder send meg pm, så får vi avtalt tidspunkt.

Irriterende at det har regnet i en hel måned i strekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. Vinterlagring allerede? Denne sesongen har gått alt for fort.. Hadde tenkt å kjøre hjem en tur på lørdag, men det har visst lagd seg is over fjellet så da blir det vel buss.. Vinterdekka mine ligger hjemme i tjongsfjord. ;)

Noen som tror det blir drøyt med 9” brei bakfelg med 225 piggdekk?

Jocce:

Du har PM! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke like gøy å dragge når det er rush og vått ute:P Ja la mærke til det, va er den firkanten du har skjært ut i fangeren for?

i det hullet skal det være et lokk/deksel for slepekrok, dette fulgte av en eller annen grunn ikke med, men GS har sendt meg et nytt som forhåpentligvis kommer i nær fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...