Elliott Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 mener den var så mye til venstre:S jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 prøve monterte ny felgan i dag da æ sku legg om til vinter dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hadde vært morro med et lite bimmers-dragrace:) var en i en 7 serie som la seg ut her om dagen, tror det er en 728ia, hadde ca 1,5 bil-lengde på han ved 70 km/t:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 er ikke noe gøy å dragge med automat. da må man ihvertfall bruke rolling start, for jeg tror mamma kjører fra meg med sin 1979 volvo 245 stv fra stillstående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 er ikke noe gøy å dragge med automat. da må man ihvertfall bruke rolling start, for jeg tror mamma kjører fra meg med sin 1979 volvo 245 stv fra stillstående. Da er vi faktisk 2. Dårlige dekk + feil camber på bakhjul gjør at det er umulig å kjøre fra noe som helst fra null.. Men over 70-80 da snakker vi;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Automat er ikke tingen å dragge med nei, men så mye lettere og kjøre i byen å sånn med, selv om jeg savner manuel kasse engang iblandt, på langkjøring osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det er på trefelten det skjer skjønner jeg Aldri opplevd noe sånt de få gangene jeg har vært i Bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Flere som merket at det var litt glatt imårrest ? slapp som bare det noen plasser..Må vell bare legge om til vinterhjul Hater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 venter på å få lappen til bake i denne uke å lurre egendligg på ka som kommer til og stå i breve som lappen kommer i. å e det noen som kan garanter at den kommer den rette datoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ta kontakt neste gang du er i bodø da;) Kappkjørte med en e46 og en audi coupe hær på lørdag, helt fra stormyra til bertnesrundkjøringa, fette gøy:D Rått med snø på tverlandet nå, har hatt d rimelig gøy i kveld! Noen som har nå vinterdekk på felg å låne meg til jeg finner meg vinterbil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Fikk motorproblema idag den døde helt ut på 3felt.. tok 10min så kom en kjenning å tau mæ til bmwforhadler i Olav 5 GT.. leverte fra mæ nøklan å sa at di måtta ta det så rask di kunne.. å 30min senere fikk æ telfon fra dem.. di hadd feilsøk den å funn ut at bensinpumpa va dårlig ring en kompis som jobba på delelagre på Imas bil å fikk bestilt opp ny med en gang å håpa æ får den imorra ble ikke så dyr heller Sånt som skjer med gamle bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 hehe. er ikke så greit å kjøre gammal sjit. bilen min ble stående natta over utafor mix etter at tenningslåsen tok kveld. så nå kjører jeg rundt med et skrujern som nøkkel, og er litt redd for at rattlåsen skal slå inn. også angrer jeg litt på at jeg ikke gjorde en større innsats på å få vinterhjula oppover når jeg var hjemme i helga.. jeg hater snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Problemet med å kjøpe brukt til gamle biler er at det trenger ikke funke så lenge før det ryker igjen Derfor best å kjøpe nytt hvis man har råd Forresten; Er det noen her som har prøvd diesel rens? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Nå er vinter hjulene på Og nå er Sommer hjulene i dusjen.. og blir vasket av dama! Snill er hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Vaske hjul i dusjen? Den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå