Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

kjørte forbi stadssalg idag og fikk øye på en e36 m3 som sto der, ble fryktelig nyskjerring og måtte inn og spørre, da var den akurat gått for 48 000.-

uten engangsavgift og def klutsj vel og merke, men fortsatt billig.

står en litt skadet e39 520i hvis noen skulle være interessert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte forbi stadssalg idag og fikk øye på en e36 m3 som sto der, ble fryktelig nyskjerring og måtte inn og spørre, da var den akurat gått for 48 000.-

uten engangsavgift og def klutsj vel og merke, men fortsatt billig.

står en litt skadet e39 520i hvis noen skulle være interessert:)

Så den M3 jeg og,har ikke stått så lenge dær.

Vært en del BMW dær i det siste..en Ganske fin E46 sølvfarget sto dær for litt

Siden og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det sto tidligere engangsavgift på 160000 i tillegg. Selger du en E36 M3 med kun defekt klutsj for 48000 er du ikke riktig navla :lol:

Personlig hadde jeg litt sans for den 2008 E92 320. Synd det var automat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å tenke at det ALLTID er en grunn til at bilene går på tvangssalg og lignende. En ting er nå hvordan slike "lurvete" folk behandler bilene sine, men siden de går på tvangssalg har de neppe vedlikeholdt dem spesielt godt heller. Mange av bilene som selges der ser svært lurvete ut i forhold til km-standen.

Men staDssalg (det heter ikke satssalg lengre...) selger også biler på kommisjon for vanlige private og firmabiler. Langt mer interesant for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stortsett alle varebilene på stadssalg har vel vært firmakjørt og "normalt" behandlet og er stortsett gode kjøp...

men kunne ikke tengt meg til og kjøpt bilen til noen som har gått personlig konkurs (stortsett alle personbilene der), men man ser jo som regel fort hvordan en bil har vært behandlet og vedlikeholdt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...