Morty999 Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 spiller det noen rolle da? hehe.. skal til en kompis som bor på løpsmarka.. like utafor bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Fauske er Volvo central, det kan jeg skrive under på. Se bare når du kjører forbi Bilhallen. 9 av 10 biler som står utenfor der er Volvo. Ikke kan man kjøre gjennom sentrum med lukka øyne heller, men det hadde vært en klar fordel Det vises godt når Volvo mafian har møte utenfor Shell. De er jammen mange Tror jeg har sett den WRX'n. Skjønner godt at folk legger seg på hjul når sånne sjeldne biler dukker opp. At de absolutt skal forbi er jo bare komisk Når det gjelder det at folk spør om bilen din, så er det ikke bare unge folk. Vært endel godt voksne folk som har kommet bort og ville ta en titt. Bare hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Denne du har sett? Slenger med et av S2000'en min også! Savner den veldig, og la en del arbeid i den for å få den slik jeg ville... Men som pappa funka den dårlig som familiemedlem! Bimmer funker derimot veldig bra som familiemedlem, og i begynnelsen av mai regner jeg med den er meget fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 fant feil på e30 min i dag,, men hjelp fra noe andre da... va monter tenningforsterker. å det gjor at motor ikke starta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 fant feil på e30 min i dag,, men hjelp fra noe andre da... va monter tenningforsterker. å det gjor at motor ikke starta Dette skjønte jeg ikke.. Det var montert tenningsforsterker, og den streika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Spørsmål: har dere aktive treff? Orket ike lese alle sidene. Har et onkelbarn med strøken E21 der som blir med på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 er foreløpig mest bare prat. venter på at folk skal bli ferdig med bilene sine og få på sommerdekk. men kanskje det blir et lite treff uti Mai? SuperGaute: den S2000 mener jeg å ha sett på mørkved, ikke så langt unna skola, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 kl 08:45 går flyet til bodø.. noe som skjer i helga dA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Spørsmål: har dere aktive treff?Orket ike lese alle sidene. Har et onkelbarn med strøken E21 der som blir med på treff På Fauske, en rød? Hvis det er den ser den temmelig strøken ut ja Er nok mest bare babbel foreløpig ja Er jo blitt vinter igjen her, så jeg drøyer det en stund til med å få henta M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Tror det var den ja, SuperGaute. Den var iallfall blå...hehe. Går jo en liknende i distriktet nå ser jeg. Sikkert artige biler å kjøre tur med det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 kl 08:45 går flyet til bodø.. noe som skjer i helga dA? Har du lite med venner her eller? Du høres litt desperat ut For meg blir det forhåpentligvis oppstart på fredag og fylla på lørdag! Edit: Blir det ikke start så blir det fylla på fredag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Spørsmål: har dere aktive treff?Orket ike lese alle sidene. Har et onkelbarn med strøken E21 der som blir med på treff Det er som stuff04 sier, mest bare prat nå, men det kommer nok et lite meeting. Jeg har ikke time i benk før slutten av mai/begynnelsen av juni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Jeg har ikke time i benk før slutten av mai/begynnelsen av juni... skal du mappe? var forresten på Biltilsynet idag. ikkeno problem å få godkjent med 60/30 senk ihvertfall. var litt skeptisk iom. at det kom nye regler ang. laveste punkt under bilen i januar 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 kjenner veldig få her.. tenkte det hadde vært gøy å bli kjent med noen nye bmw folk da nå som jeg først er her oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Jeg har ikke time i benk før slutten av mai/begynnelsen av juni... skal du mappe? var forresten på Biltilsynet idag. ikkeno problem å få godkjent med 60/30 senk ihvertfall. var litt skeptisk iom. at det kom nye regler ang. laveste punkt under bilen i januar 2008. Skal mappe ja. Jeg fikk sorte DE lykter, sorte baklykter, 60/40 senking, momo ratt, Sebring eksos og 17" felger godkjent i vognkort av biltilsynet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå