MikaelR Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Spurte du ikke hva de skulle ta deg for? stortsett bare tomsnakk... møtte en politibil en gang jeg hadde litt for stor fart, hadde kjørt ifra trondheim og blitt fartsblind og haddeantakelig alt for stor fart igjennom ei 50 sone. han snudde øyeblikkelig og kom etter meg med sirener og fullt blålys da jeg stoppet kom en ung brølende politimann ut og sa at der røyk nok førerkortet, han var altså illsint... jeg sa: "jaha, har du måling", og smilte jeipende til han, da han spurte kameraten min som satt på hvor fort det hadde gått sa han :"tjanæi va vel like over 50" da så det ut som politimannen skulle gå løs på kompissen min og gikk helt opp i ansiktet på han og brølte om han laug til politiet, da spurte kompisen min om han ville kline siden han kom så nært oppi ansiktet hans kom en annen politimann og sa at den illsinte politimannen måtte roe seg ned litt, de begynte og gå igjennom bilen for og finne noe og ta meg for, kom en til politibil med en eldre ordentlelig politimann. han sinte sto og så under panseret og synes bilen lagte litt mye lyd, (325'en som mats nå eier) han eldre politimannen som faktisk var hyggelig mente at dette bare var ekte bmw-lyd og smilte, manglet riktignok noen eksos-klemmer unge maktsyke politifolk og politistudenter er altså det værste jeg vet, burde være 40-årsgrense for og bli politi hahaha.. syk oppførsel av den poltiman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 hørte såvidt noen rykter om isbanekjøring, noen som kan bekrefte/avkrefte ? Mye politi som er tidligere mobbe ofre,+div ting dem har plagdes med.. som er blitt makt syke å skal ta igjen så ofte dem kan! desverre er det sånn..Å her i bodø by så er det mange sånne yplinger av noen tullinger av studenter som er helt på bær tur! Siterte feil innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Spøling, sladding, bakhjulskjøring med mc og lignende dømmes etter vegtrafikklovens § 3 Grunnregler for trafikk. Sitat: "Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen. " Dette idømmes forenklet forelegg i svake tilfeller eller 3-6 mnd førerkortbeslag og bot, subsidiært fengselsstraff, i mer alvorlige tilfeller. I praksis trenger ikke politiet bevis med målinger og man kan dømmes på skjønn ut fra hva man har gjort. Slik er det og slik burde det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Spøling, sladding, bakhjulskjøring med mc og lignende dømmes etter vegtrafikklovens § 3 Grunnregler for trafikk. Sitat: "Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen. " Dette idømmes forenklet forelegg i svake tilfeller eller 3-6 mnd førerkortbeslag og bot, subsidiært fengselsstraff, i mer alvorlige tilfeller. I praksis trenger ikke politiet bevis med målinger og man kan dømmes på skjønn ut fra hva man har gjort. Slik er det og slik burde det være. hehe.. har nu fått hørt ka du brukte å gjør på motorsykkel før i tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Kort sagt så har jeg funnet en annen og lovlig arena å ta slikt ut på. Offentlig vegnett er ikke rette plassen.. Mitt poeng med å referere til §3 var bare å vise at politiet innenfor regelverket faktisk kan dømme folk rimelig strengt for tullkjøring, enten det er hastighet eller annen uvettig kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Kort sagt så har jeg funnet en annen og lovlig arena å ta slikt ut på. Offentlig vegnett er ikke rette plassen.. Mitt poeng med å referere til §3 var bare å vise at politiet innenfor regelverket faktisk kan dømme folk rimelig strengt for tullkjøring, enten det er hastighet eller annen uvettig kjøring. hehe.. alle har vell leka sæ litt på offentli vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Bare å få seg en SINT bil så slipper man å må gi etter for disse aspirantene av noen tullinger!Blir aldri å få noe som helst respekt for politiet i bodø ever! Tullinger hele gjengen av tapere å lavlønte mobbeofre!sorry men de iriterer meg noe helt jævlig med sin oppførsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Bare å få seg en SINT bil så slipper man å må gi etter for disse aspirantene av noen tullinger!Blir aldri å få noe som helst respekt for politiet i bodø ever! Tullinger hele gjengen av tapere å lavlønte mobbeofre!sorry men de iriterer meg noe helt jævlig med sin oppførsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Å? Eksakt hva slags dårlige erfaringer har dere? Jeg har motsatt oppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Sist jeg ble stoppet med Blazeren var det et penere kvinnemenneske som kom opp til sideruta. men hun hadde tydeligvis ikke på agendaen (måtte bare vise vognkort og førerkort), så jeg spekulerer i om hu bare var ute etter kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Håper det blir et treff i Bodø området til sommeren da. Nå som jeg endelig har kjøpt meg BMW, og kanskje har fått skrudd litt til sommeren. q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Polti i bodø virka så maktsyk.. e å bare ute etter å ta så mange setfikat så di klar!! vis man bare e litt UHELDIG å får sleng på bil på snø blir man forgjenger i noen uka!!! å e forskjell på å drift og bare få litt sleng på ræva di sku heller bynt å tatt lappen fra di hjærne døde gamlingan som laga kø å e farlig i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Vel, nå er det faktisk ULOVLIG å kjøre med "sleng på ræva". En plass må faktisk grensa gå for alt sammen og i dette tilfellet så er den relativt klart definert. Politiet gjør bare jobben sin i slike tilfeller. Du velger jo selv å bryte lovverket ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Håper det blir et treff i Bodø området til sommeren da. Nå som jeg endelig har kjøpt meg BMW, og kanskje har fått skrudd litt til sommeren. q Det må du ikke regne med. Når det ikke har blitt treff på to somre, så blir det neppe i år heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hehe, Dan, e du pessimist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå