Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

ser ut som et kjekt sted å holde på, jeg misunner dere. :-P

holdte selv på ute i dag og drainet underkjølt kjøleveske på nevene mens jeg skrudde. kaldt og koselig. ;)

Nå må jeg bare få delene så bilen blir kjørbar igjen, skulle strengt tatt fått bilen godkjent innen utgang av Januar. Sånn blir det når man er på sjøen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode: Ble ikke gjort dårlig jobb, kanalene var dårlig når jeg lakka den sist, da lappet jeg bare dem og jeg fryktet at innerkanalene var dårlig, å dette stemte, men nå er alt det sveise å det er gjort skikkelig arbeid. Bytter farge fordi jeg hadde lyst på en ny farge til denne sesongen siden jeg måtte lakke kanalene uansett og mtech stylingen så grep jeg sjangsen til å bare ta alt en gang til.

Er fint å kunne hålle på hær på jobb når jeg vill, å det er alltid varmt hær, trives godt i dette firmaet:)

Bmw'en blir sprøytet utvendig på Torsdag pga har mye annet ettermiddagsarbeid å drive med for tiden. Så er det bare vente på goværet så blir det krusing:D

Røssvoll flere banemuligheter, når dem kjører bc så bruker dem ett banevalg, når dem kjører rally national bruker dem en annen. Men går ann å kjøre bare på asfalt, har vært å ratta dær noen ganger når jeg bodde på mo, er ganske fint, ikke så lang bane men flere fine svinger, asfalten er litt slitt men syntes ikke det var særlig mærkbart...

og igjen, frode: Patrick var å hadde oppvisning dær under en pause en rallyhelg, han vet hvordan det er også;)

Skjer noe ellers? ingen oppgraderinger eller lignende på biler? bilder må til;)

btw, den e46'n sto på stormyra karosseri til takst idag, tipper den blir kondemnert #-o

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg vært og inspisert operasjonen til Frode_E30&co, og jeg må si jeg er imponert over hva de har fått til der inne!

ikke riktig like imponert over mine hoppe-ut-av-grav egenskaper, men det gikk bra da tommelneglen tok støyten. :stupid:

ax1mkfsu599qdeq83rbi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lakkert bmw'n idag, rimelig fornøyd, tok sin tid la siste strøk klarlakk 3 og en halv time etter jeg begynte å blande grunning, men mye ventetid inkludert i denne sprøytingen, gikk for en 3sjikts farge, skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen;)

S.Hafsmo: hehe fort gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å se på de felgene som henger over 320'n. De er noe med det fæleste som er å få til BMW og sånt henger de på veggen :roll:

Ellers er det bare å søke på østbyen her inne. Er skrevet nok om den gjengen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grei erfaring med Østbyen og mye dårligere erfaring med et par andre verksteder. De har blitt bedre de siste to årene. Hva slags dårlige erfaringer har folket da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...