Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Skipsteknisk på Bodin er tingen vettu! 8)

hybel/leilighetspriser varierer veldig. leiligheten jeg hadde på fagskolen var bortimot 40m2 og kostet 3500,- inkl strøm, etter skola hadde jeg 50m2 på hunstad til 5000,- inkl strøm, nå har jeg 75m2 for 7500,- inkl. carport og strøm.

hvis du leter på finn.no/eiendom og zett.no finner du det meste av det som ligger til leie. er heller ikke dumt å legge ut "ønskes leid" annonse i f.eks avisa nordland.

Hehe, jepp. Æ trur det e veien å gå:D

Okei, så du trur æ klar å finn nåkka greit tel under 4000 i mnd? Høres ut som ganske normale priser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leieprisene "sentralt" på Mørked, dvs rundt Bodin og høgskolen, er pga etterspørsel noe stivere enn omkringliggende områder. Hvis du kan sykle noen kilometer eller har bil så er det mulig å finne noe rimeligere. Den gang jeg var elev der for over 10 år siden så var det dog begrensede parkeringsmuligheter. Ser man på transportkostnader som helhet er det kanskje like greit å finne noe nærmest mulig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor du over 4km unna skola får du gratis buss, så transport behøver ikke være noe problem. den hybelen jeg hadde til 3500,- var på øvre hunstad, og det var ikke noe problem å gå derfra til skolen. (men like vel kjørte jeg Granada hver dag. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...