Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

nei selvfølgelig ikke...derfor sier jeg at du kan se/prøve de om ønskelig, er felger som mest ligger i veien, så selv skambud blir vurdert :)

kan jo selfølgeli va greie felga å ha biln ståendes på mens æ ordn di tingan som skall ordnes, prøving fra min side blir vanskeli xD har ikke fådd lappen tilbake enda og biln ikke kommer til bodø før rundt den 20 mai ^^ men skambud ja, hmm 500-1000kr? :P så får du bare lægg på å sei ka du syns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt om, mest pga latskap. Det går greit å kjøre på snø og slaps med sommerdekk. Det har vært så varmt den siste tiden at det neppe vil fryse på, så sommerdekk går sikkert fint om man tar det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. endelig tilbake i byen. er det noen her som fortsatt kjører på vinterhjul? ser det er meldt sludd til helga, men det tror jeg rett og slett jeg driter i.

mener det er 4-5 uker siden jeg la om på begge bilene, har ikke vært noe problem...

Odd-m: synes såvidt jeg har sett deg farte rundt i en golf mk3? kvitta deg med 530'n?

spør en gang til jeg da det var lite respons ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett spørsmålet! :)

Golfen tilhører kjerringa, men det har blitt min bruksbil til og fra jobb og sånt. Ikke minst så ønsker jeg at hun med familiens andre medlemmer skal kjøre den tryggeste bilen, i motsetning til mange andre der far kjører statusgliset imens mor og barn er avspist med en 25 år gammel trafikkfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringa mi vil ikke kjøre annet en den røde peugot 206'n som hun kjøpte for 3 år siden (ganske bra kolisjonsegenskaper visst nok), jeg kjører stortsett caddyen til og fra butikken, jobb osv (dødsfelle med 250kg innredning, verktøy og kabel rett bak førersetet)...og bmw'n står og suger 5000/mnd i forsikring og lån og blir kun brukt i helgene og en og annen kveld i uka :P

utrolig hva man betaler for et snev kjøreglede en gang iblandt... tror 530'n blir skiftet ut med eldre/billigere hobbybil i nærmeste framtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...