Frode_E30 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg skal og. bmw vin rød: Hvilken merce? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 æ ska med bmw på utstiling og med merce som bane bil sku fått slipa d støvkoret på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 da ser jeg vel dere der nede. tenker jeg siger nedover med 540'n, men tror ikke jeg gidder å dra den ut på banen med automatkassa. Er E30'n "ferdig" Frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Var på treff med e30n for 14 dager siden, gikk så og si smertefritt. Har byttet triggersystem nå og etter det fjusket den noe under 2000 rpm, men får ikke sett på det før jeg kommer hjem. tror det er skjermingen til føleren. Satser på et knalltreff med godt vær og bra oppmøte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 æ ska med bmw på utstiling og med merce som bane bil sku fått slipa d støvkoret på panseret ja tenket du sku få ta døra og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Jeg skal og. bmw vin rød: Hvilken merce? var bare en helt orginal w124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 flott farge på bremse væska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Flytta seg bra den E30'en din Frode! klarte deg ganske greit på drag'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 bilder og film? har sett noen bilder på Facebook eneste, lite bmw? eneste bmw'n jeg kunne se var frode's... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Flytta seg bra den E30'en din Frode! klarte deg ganske greit på drag'en. Funka greit nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ble det noen rundetider eller gikk det bare i spøling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ble det noen rundetider eller gikk det bare i spøling? Rundetid er for jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ble det noen rundetider eller gikk det bare i spøling? Rundetid er for jenter ENIG Har du noen sommerdekk å låne meg til visning hos BT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ble det noen rundetider eller gikk det bare i spøling? Rundetid er for jenter ENIG Har du noen sommerdekk å låne meg til visning hos BT? Drift King i Tokye drift som er ute og går? har liggende ok sommerhjul på stålfelg du kan låne om du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Ble det noen rundetider eller gikk det bare i spøling? Rundetid er for jenter ENIG Har du noen sommerdekk å låne meg til visning hos BT? Har kun de hvite 17" felgene. Allt annet er uten dekk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå