Trollet_ Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 så en azurblå til salgs i tyskland med m20b25, bbs RC, e30 dasj og skinninteriør, mener det ble 40 000.- ferdig på Norske skilt, men da må den vises på BT før man får skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 så en azurblå til salgs i tyskland med m20b25, bbs RC, e30 dasj og skinninteriør, mener det ble 40 000.- ferdig på Norske skilt, men da må den vises på BT før man får skilter Høres kult ut:D Nå må bare jeg bestemme meg for farge, tar gjærne imot forslag, men skal være en orginal e21 farge, til nød en orginal bmw farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Broren til en kamerat av meg hadde for sikkert 10-12 år siden en gull metallic farga e21 med kantfelger, maaaasse senk og kjempediger blank eksos... det var kult bortsett ifra kansje litt overdim eksos hvis jeg husker riktig mener og ha sett noen til salgs på www.Mobile.de med samme/lignende farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Hold fargen original! Jeg synes det er greiest med tanke på motorrom, dørterksler, bagasjerom m.m. å holde samme farge. Det blir selvsagt noe annet dersom du har bilen fullstendig i molekyler og får lakket absolutt alt. Jeg har alltid vært svak for knallsterke rødfarger. Du finner alle originalfargene til E21 her: http://www.bmwe21.net/colors.htm Noen som har tilgang på en rensemaskin egnet til puter/bilstoler etc og kan låne denne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Jeg sprayer på Totalclean fra skeidar (krystalliserer skjit), Lar det stå over natta, sprayer på masse varmt vann med spruteflaske og suger det opp med industristøvsuger som tåler vann og børstemunnstykke Mulig den er full av betongstøv etter en luring glemte og sette i filteret, noe som resulterte i at jeg la et hele huset til en kunde i støv sist jeg skulle bruke den, skal se om jeg får rensa den imorgen så kan du sikkert låne om du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Hold fargen original! Jeg synes det er greiest med tanke på motorrom, dørterksler, bagasjerom m.m. å holde samme farge. Det blir selvsagt noe annet dersom du har bilen fullstendig i molekyler og får lakket absolutt alt. Jeg har alltid vært svak for knallsterke rødfarger. Du finner alle originalfargene til E21 her: http://www.bmwe21.net/colors.htmNoen som har tilgang på en rensemaskin egnet til puter/bilstoler etc og kan låne denne ut? Selv om jeg beholder orginalfargen så blir ALT lakket, skal ut med motor å da er det ikke mye å demontere før alt er borte. Er ganske sikker på at det blir hvit;) Er så mange e21 som er rød så blir litt kjedelig:/ Noen som vet av noe e21 deler? Trenger dashbord, en stol og litt smågreier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Jeg sprayer på Totalclean fra skeidar (krystalliserer skjit), Lar det stå over natta, sprayer på masse varmt vann med spruteflaske og suger det opp med industristøvsuger som tåler vann og børstemunnstykke Mulig den er full av betongstøv etter en luring glemte og sette i filteret, noe som resulterte i at jeg la et hele huset til en kunde i støv sist jeg skulle bruke den, skal se om jeg får rensa den imorgen så kan du sikkert låne om du vil... Kjempeflott om det går ann å fikse! Send meg en PM om det går. Haster ikke for min del dersom du har det travelt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Downpipe: Er det e21 320/6 motoren med forgasser du skal hive oppi? de kan isåfall bli rimelig spenstige Odd-m: skal se hva jeg får ordnet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Downpipe: Er det e21 320/6 motoren med forgasser du skal hive oppi? de kan isåfall bli rimelig spenstige Er desværre bare en 4'er på 109 hk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Alpin-hvit blir ikke feil det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Alpin-hvit blir ikke feil det! hadde så lyst på det på e30'n, så tror det må bli det på denne. Noen som vet forskjell på alpin-hvit 2 og 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Har sett noen hvite e90 med et pærlemor, lurer på om dette kan være Alpinhvit 3, personlig synes jeg ikke pærlemor sammen med hvit er spesielt pent. Jeg synes hvite biler skal bare være hvitest og blankest mulig. Førstebilen min, en hvit Accord som var brungul når jeg kjøpte den, Hadde ikke klarlakk, noe jeg synes var genialt da den ble hvitere og blankere jo mere jeg gnikket. Brukte mattekluter etterfulgt av rubbing, polish, voks osv Ellers ganske Harry bil, men man visste vel ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 blir vell alpin-hvit 2 tenker jeg, skal ikke ha noe perlemor...Kan jo fårsåvidt skjekke på jobb hva som er forskjell på fargene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 noen som har en oljekjøler liggende til e30 eller lignede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 noen som har justeringsskruen til clutchen på en E34? min knakk litt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå