Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

så en azurblå til salgs i tyskland med m20b25, bbs RC, e30 dasj og skinninteriør, mener det ble 40 000.- ferdig på Norske skilt, men da må den vises på BT før man får skilter :(

Høres kult ut:D

Nå må bare jeg bestemme meg for farge, tar gjærne imot forslag, men skal være en orginal e21 farge, til nød en orginal bmw farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold fargen original! Jeg synes det er greiest med tanke på motorrom, dørterksler, bagasjerom m.m. å holde samme farge. Det blir selvsagt noe annet dersom du har bilen fullstendig i molekyler og får lakket absolutt alt. Jeg har alltid vært svak for knallsterke rødfarger. Du finner alle originalfargene til E21 her: http://www.bmwe21.net/colors.htm

Noen som har tilgang på en rensemaskin egnet til puter/bilstoler etc og kan låne denne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprayer på Totalclean fra skeidar (krystalliserer skjit), Lar det stå over natta, sprayer på masse varmt vann med spruteflaske og suger det opp med industristøvsuger som tåler vann og børstemunnstykke :)

Mulig den er full av betongstøv etter en luring glemte og sette i filteret, noe som resulterte i at jeg la et hele huset til en kunde i støv sist jeg skulle bruke den, skal se om jeg får rensa den imorgen så kan du sikkert låne om du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold fargen original! Jeg synes det er greiest med tanke på motorrom, dørterksler, bagasjerom m.m. å holde samme farge. Det blir selvsagt noe annet dersom du har bilen fullstendig i molekyler og får lakket absolutt alt. Jeg har alltid vært svak for knallsterke rødfarger. Du finner alle originalfargene til E21 her: http://www.bmwe21.net/colors.htm

Noen som har tilgang på en rensemaskin egnet til puter/bilstoler etc og kan låne denne ut?

Selv om jeg beholder orginalfargen så blir ALT lakket, skal ut med motor å da er det ikke mye å demontere før alt er borte. Er ganske sikker på at det blir hvit;) Er så mange e21 som er rød så blir litt kjedelig:/ Noen som vet av noe e21 deler? Trenger dashbord, en stol og litt smågreier :)

02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprayer på Totalclean fra skeidar (krystalliserer skjit), Lar det stå over natta, sprayer på masse varmt vann med spruteflaske og suger det opp med industristøvsuger som tåler vann og børstemunnstykke :)

Mulig den er full av betongstøv etter en luring glemte og sette i filteret, noe som resulterte i at jeg la et hele huset til en kunde i støv sist jeg skulle bruke den, skal se om jeg får rensa den imorgen så kan du sikkert låne om du vil...

Kjempeflott om det går ann å fikse! Send meg en PM om det går. Haster ikke for min del dersom du har det travelt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen hvite e90 med et pærlemor, lurer på om dette kan være Alpinhvit 3, personlig synes jeg ikke pærlemor sammen med hvit er spesielt pent. Jeg synes hvite biler skal bare være hvitest og blankest mulig.

Førstebilen min, en hvit Accord som var brungul når jeg kjøpte den, Hadde ikke klarlakk, noe jeg synes var genialt da den ble hvitere og blankere jo mere jeg gnikket. Brukte mattekluter etterfulgt av rubbing, polish, voks osv :)

crcfr0zdupdh211sehqv.jpg

Ellers ganske Harry bil, men man visste vel ikke bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...