Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

da var bil nummer 2 kondemnert på en månde ikke min skyll denne gangen

Lyst å kjøpe min bil da?

ka du ska ha før den da?

Åpen førr bud :)

"Meget pen 318 TDS selges. Eu-ok ut mai 2011. Bilen har gådd 223000. Nye hakkepelita piggdekk på orginale 16'' bbs felger nå i høst. Nylakkert 17'' m-tech felger i vinter med sommerdekk som er brukt 1 sesong. Fikk opplakkert fronten på bilen (skjærmer, panser, grill-list, fanger) nå i høst pga steinsprang, da ble det montert nytt emblem, nye nyrer og nye lykter/grill i fanger. Interiør er helt og pent. Oppgradert anlegg, med 5,5'' focal frontsett og 4'' focal høytalere i taket bake. Ble tatt storservice på 212000km, da ble coupefilter, dieselfilter, oljefilter, luftfilter, olje på motor, vifte-reim, ac-reim, løpehjul og kjøleveske++."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ut og brumme på isen med sommerdekka? så du sto utenfor garasjen på Tverlandet. Har du fått plass inne eller?

leier sammen med Mats og Tommy :) hadde lite planer og legge ut med sommerhjul, men har vært gira i lang tid på og kjøpe et gammelt sarv med 4wd til isbanebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta bil og ratter nå en titansilber E61. De som kjenner igjen den gamle bilen min finner den utenfor en av byens bilforhandlere... :)

Selger et par sett felger til den gamle E39en dersom noen er interessert. Sjekk salgstrådene mine på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta bil og ratter nå en titansilber E61. De som kjenner igjen den gamle bilen min finner den utenfor en av byens bilforhandlere... :)

Selger et par sett felger til den gamle E39en dersom noen er interessert. Sjekk salgstrådene mine på forumet.

hvordan passer en e39 felg på e34?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sentreringsring helt perfekt. Eneste forskjell er navdiameterer som er litt større på E39. Det meste av ettermarkedsfelger er tilpasset E39 og trenger sentreringsringer uansett på andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd d ikke blir kjøring. Ikke så trygt å leke seg her i byen:P

Ja, skulle gjerne hatt di lyktene, har en kompis som har bruk for di.

Tar du di med en gang du skal forbi stormyra?

Jobber rett bortenfor stormyra, så kan hente di på tverlandet i morgen så får du dem på mandag kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...