Elliott Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 skjønner ikke greia med treværk i en bil, hører til i båter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hvor ser du treverk hen bortsett fra girkula? Tre i bil kan være pent det, men kommer i høyeste grad an på farge, struktur og ikke minst interiøret ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hvor ser du treverk hen bortsett fra girkula? Tre i bil kan være pent det, men kommer i høyeste grad an på farge, struktur og ikke minst interiøret ellers. hva treverk har bytte til mattcrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 blæ blei still i varmeapparatet e det noe mer en sikringa e kan feil-søk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hvor ser du treverk hen bortsett fra girkula? Tre i bil kan være pent det, men kommer i høyeste grad an på farge, struktur og ikke minst interiøret ellers. Synes treverk gir et veldig eksklusivt preg om det er i kombinasjon med rette fargene ellers i interiøret. f.eks sort dash, mørk trelist og lyst skinn. Evt. black on black med mørk trelist. alu og tilsvarende lister synes jeg gir et veldig kaldt og i enkelte tilfeller "billig" look på interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hvor ser du treverk hen bortsett fra girkula? Tre i bil kan være pent det, men kommer i høyeste grad an på farge, struktur og ikke minst interiøret ellers. Synes treverk gir et veldig eksklusivt preg om det er i kombinasjon med rette fargene ellers i interiøret. f.eks sort dash, mørk trelist og lyst skinn. Evt. black on black med mørk trelist. alu og tilsvarende lister synes jeg gir et veldig kaldt og i enkelte tilfeller "billig" look på interiøret. På det området tenker vi likt Jeg har også litt sansen for dette, selv om det blir litt ensfarget for noen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Blir fort litt monotont med sort list på sort interiør, men det fungerer absolutt. Har bl.a sett en E60 Individual med sort interiør og sort pianolakk på listene. Veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Syns de sorte listene kler interiøret veldig godt. Spesielt sammen med skinntrekket i dørene. Jeg er litt svak for den kombinasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ser helst at listene er lakket svart, eller at det er mattcrome som Stian har bytte til hær. Treværk ser rett og slett billig ut spørr du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Jeg har alltid likt trelister, særlig i kombinasjon med lysere interiørfarger. I min nåværende bil har jeg helsort interiør og listverk i matt titan-finish. Synes den komboen fungerer utrolig bra, langt bedre enn blanke lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Har ingenting imot trelister selv. Hadde dette i en E36 jeg hadde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Nå skal det jo sies at jeg liker ikke alle interiør med treverk (Les: Mercedes), men om jeg en gang handler meg E38 vil det nok bli noe slikt: Synes det gjør seg med litt kontraster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Utrolig hvor mye det M5-rattet betyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hehe, det er jo en selvfølge i enhver E38/E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ja, jeg liker det veldig godt selv. Kunne aldri tenkt meg noe annet å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå