Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor ser du treverk hen bortsett fra girkula? Tre i bil kan være pent det, men kommer i høyeste grad an på farge, struktur og ikke minst interiøret ellers.

Synes treverk gir et veldig eksklusivt preg om det er i kombinasjon med rette fargene ellers i interiøret. f.eks sort dash, mørk trelist og lyst skinn. Evt. black on black med mørk trelist. alu og tilsvarende lister synes jeg gir et veldig kaldt og i enkelte tilfeller "billig" look på interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du treverk hen bortsett fra girkula? Tre i bil kan være pent det, men kommer i høyeste grad an på farge, struktur og ikke minst interiøret ellers.

Synes treverk gir et veldig eksklusivt preg om det er i kombinasjon med rette fargene ellers i interiøret. f.eks sort dash, mørk trelist og lyst skinn. Evt. black on black med mørk trelist. alu og tilsvarende lister synes jeg gir et veldig kaldt og i enkelte tilfeller "billig" look på interiøret.

På det området tenker vi likt ;)

Jeg har også litt sansen for dette, selv om det blir litt ensfarget for noen:

vc9m29fbw8i5xo0ilqc8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt trelister, særlig i kombinasjon med lysere interiørfarger. I min nåværende bil har jeg helsort interiør og listverk i matt titan-finish. Synes den komboen fungerer utrolig bra, langt bedre enn blanke lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...