Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig fornøyd med interiøret i min jeg, på det bildet har jeg akkurat skiftet viftemotstanden å ikke fått på dekselet på venstresiden av høyre fotbrønn:)

savner multifunkjsjonsratt/m-ratt og sports-skinn, men trives ellers godt med tre/fargekontrastene: )

0hbqu1om2wk7tnpbr5d6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rattet er et vanlig M-ratt. Mulig det ble levert med M5, men det ble levert originalt i E36, E38 og E39.

Er et M-Tech ratt ja. Jeg kaller det M5-ratt ;) Ble levert originalt til E39 M5. Er du sikker på at det ble levert originalt til E36? Det har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent interiør ja. Er det mye arbeid å konvertere til multifunksjonsratt?

så litt på dette for en stund siden og mener og huske at det ikke var så komplisert nei, ville da montert cruisekontroll i samme slengen. er telefon, radio og cruisekontroll man kan styre med multifunksjonsrattet.

Har fått to stk som er interessert i og kjøpe bilen, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. har litt lyst til og selge for og heller kjøpe en litt nyere familie/konebil om et år eller halvannent, samtidig var planen og kjøre på ferie til Italia med den i sommer :?

Edit: viewtopic.php?f=1&t=64933

kontrollerer også klima og varme i rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått to stk som er interessert i og kjøpe bilen, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. har litt lyst til og selge for og heller kjøpe en litt nyere familie/konebil om et år eller halvannent, samtidig var planen og kjøre på ferie til Italia med den i sommer :?

Er det noe å lure på? SELG! Skikkelig luksusproblem som få har i dagens håpløse marked :)

Skulle ønske det var meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at jeg ikke vet om jeg vil selge, tror ikke e39 er umulige og selge så fremst at man holder seg på et fornuftig prisnivå. Tengte isåfall å legge meg på 135-155 for min selv om at jeg ser at mange av de i samme årsklasse/km/tilstand går for en del mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det evige spørsmålet om hva man skal ta for bilen sin ja. Aner ikke hva jeg skal ta for min heller. Syns min er verdt 150-160 mtp km og tilstand, men det får jeg aldri solgt den for med det prisfallet som har vært på E39.

Ikke finnes det så mange 520d å sammenligne med heller. Blir liksom feil å se på større modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne fått mer for et år siden ja :) er også et spørsmål om bruksverdi, som på min pr dags dato er null, så om samboern nekter og bruke den etter ferien går det nok mot salg hvis ikke jeg får et får et tilbud jeg ikke kan takke nei til før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rattet er et vanlig M-ratt. Mulig det ble levert med M5, men det ble levert originalt i E36, E38 og E39.

Er et M-Tech ratt ja. Jeg kaller det M5-ratt ;) Ble levert originalt til E39 M5. Er du sikker på at det ble levert originalt til E36? Det har jeg aldri sett.

Ja, i de siste årsmodellene. Også med Z3 for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 har stupt i verdi. Forhandlere selger bilene billigere enn det dere vil ha.

jaha ? 150 000.- er iværtfall godt under det matchende 530dat som har rullet 200 000km på finn ligger på, de i "perfekt stand" ligger jo på 230 000.- , noe jeg aldri tror de blir solgt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må sende fruen min bortover å lære fruen din å kjøre bmw stasjonsvogn ;)

joda... hun har kjørt bilen masse, men vil liksom ikke kvitte seg med "barnet" sitt, noe som tilsier at jeg sitter med to dieselårsavgifter og forsikringer på 28 000.- i året :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...