Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

E39 har stupt i verdi. Forhandlere selger bilene billigere enn det dere vil ha.

jaha ? 150 000.- er iværtfall godt under det matchende 530dat som har rullet 200 000km på finn ligger på, de i "perfekt stand" ligger jo på 230 000.- , noe jeg aldri tror de blir solgt for.

Mange av bilene på finn er gjengangere som ikke blir solgt, ganske enkelt fordi det er for dyrt. For et par måneder siden var det flere eksemplarer til rundt 120-150. Østbyen averterte min gamle som jeg byttet inn for 139, da med garanti. Den var i MEGET god stand bortsett fra kosmetisk tjafs. Men for all del, du må gjerne prøve. Og får du mer enn 150 så tror jeg du skal være fornøyd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din gammle gikk vel ganske kjappt for 140 000.- ? den som ligger for salg igjenn på Autodb til 149 000 ?

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1299153664

min går for 150-160 når alle tenkelige slitedeler er skifta og det kosmetiske er tatt, med litt småplukk og "tjafs" kosmetisk slik den står nå regner jeg med 130 000 da også med mesteparten av slitedeler skiftet :)

Lurer på hvor mye den har tapt seg om to år til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må sende fruen min bortover å lære fruen din å kjøre bmw stasjonsvogn ;)

joda... hun har kjørt bilen masse, men vil liksom ikke kvitte seg med "barnet" sitt, noe som tilsier at jeg sitter med to dieselårsavgifter og forsikringer på 28 000.- i året :stupid:

hehe er "jordbæra" en diesel? :P

Jeg fikk 3 årsavgifter, 2 bensin og 1 diesel, BLÆÆÆH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må sende fruen min bortover å lære fruen din å kjøre bmw stasjonsvogn ;)

joda... hun har kjørt bilen masse, men vil liksom ikke kvitte seg med "barnet" sitt, noe som tilsier at jeg sitter med to dieselårsavgifter og forsikringer på 28 000.- i året :stupid:

hehe er "jordbæra" en diesel? :P

Jeg fikk 3 årsavgifter, 2 bensin og 1 diesel, BLÆÆÆH!

Nei, men Transit'en og E39'en er Diesel. "Tyttebæra" er bensin, men den årsavgifta kan hun ta springfart og betale selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene på finn spriker i alle retninger og er umulig å bli klok på. Mange var altfor dyre før prisene falt igjen. Men jeg tror ikke jeg får solgt min på nett likevel, så kommer ikke til å prøve så hardt der. Vet ikke om jeg gidder annonsere her inne engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene på finn spriker i alle retninger og er umulig å bli klok på. Mange var altfor dyre før prisene falt igjen. Men jeg tror ikke jeg får solgt min på nett likevel, så kommer ikke til å prøve så hardt der. Vet ikke om jeg gidder annonsere her inne engang.

Har du noe bilde av bilen? tror ikke jeg har sett den før...

sa til kvinnfolket at det hadde vært en og sett på bilen igår som kunne være interessert i og kjøpe, hun var da ganske kjapp og si at hun ville selge peugotn og heller kjøre "long-roof" til sommeren :mrgreen: så da går det vel mot at jeg beholder bilen et par år til.

skal da kvitte meg med Sharif-felgene, og kansje gi bilen et lite "fjesløft" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengte og bestille rustfri eksos og grenrør til e24'en fra stadene i disse dager når Dollar'n er lav (5.5-5.7NOK), tengte og bestille ifra følgende side:

http://www.vintagebmwsource.com/e24-e28-exhaust

ser de har mye snacks til e21 og e30 også, noen som ser monn i noe og vil dele frakt?

frakt tar sikkert en evighet, og moms tilkommer vel når pakken skal igjennom tollen.

Jeg har ingen hastverk iværtfall, sålenge bilen er på veien innen sommern 2014 er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...