Odd-M Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Fikk en SMS fra BMWCCNN i går kveld, kaffetreff på Esso Leira onsdag kl 19. Flere som har fått? Noen som har tenkt seg dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Fikk en SMS fra BMWCCNN i går kveld, kaffetreff på Esso Leira onsdag kl 19. Flere som har fått? Noen som har tenkt seg dit? Vist jeg er ferdi med bilen så er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Hadde jeg ikke vært midt i nordsjøen skulle jeg gjerne vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Noen som har eller hvet om en hjulbuevalser man kan få lånt i bodøområde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Det lurer jeg og på. Evt. noen av folket i Tverlandgarasjen som kunne tenkt seg til å spleise? de koster jo bare 1500,- eller noe på gasolin.no. Det er jo bare 3 valsede hjul på "Lyd på Hjul". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Fikk en SMS fra BMWCCNN i går kveld, kaffetreff på Esso Leira onsdag kl 19. Flere som har fått? Noen som har tenkt seg dit? Ser ut som at det kan bli noen biler der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Må vel be kjerringa om nåde og ta meg en tur når det (for en gangs skyld) skjer noe her i byen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Nån som har E46 felga å lån bort i en dag? skal på teknisk kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ferdi lakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ser bra ut. hva slags farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Ser bra ut. hva slags farge er det? MAURITIUS BLUE PEARL som er orginalfargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Husk! Kaffetreff på Esso Leira i dag. Alle er velkommen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Husk!Kaffetreff på Esso Leira i dag. Alle er velkommen:-) vært på jobb på ei gudsforlatt øy siste uka og ikke fått med meg dette, krasjer selvfølgelig med styremøte i borettslaget idag noen som knipser noen bilder og legger ut ? Er helt klart med på kaffetreff i senere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 jeg dukker hvertfall opp i e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 ikke ferdi å montere e36'n, tja hmmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå