Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Mange passive medlemmer ja. Men det var jo Mo-gjengen som startet avd så er nok naturlig at mesteparten er derfra.

Har vært på den lista selv, men ble lei av å kjøre så langt alene. Særlig etter at M3-en ble solgt, så ga jeg mer eller mindre f... i hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du techtyler mine hjulhus mikael? :D

btw sist gang æ bytta fjæra bake trængte æ ikke press dem sammen, brukte bare 2 spætt å lura dem inn :P

Kan ta det når du kommer heim :)

Tenkte på å gjør det sånn.. men va redd før å skad hjulabua.. så æ tok heller å pressa dem sammen me fjærklemma.. før så å surr dem inn i høytalerkabla :lol: sku egentli bruk store biltema strips.. men det røk jo me en gang æ skrudde løs klemman #-o førbanna søppel!!

hehe sånn å forstå ja, kommet langt? blir den lav nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemslista der inne ser mer ut som BMWCCN avd. Helgeland :lol:

Det du kaller for medlemslista er jo bare de som har lagt ut bilder av bilen sin. Medlemslista er lengre enn som så (jeg har lista), og det er flere fra salten som er medlemmer. De har bare ikke sendt meg noen bilder for å legge ut.

Det er vel bare et lite tegn på at medlemmene i helgeland er hakke mer aktive, men det har dere vel tenkt å endre på nå, eller? :wink:

Synes det er gøy at det har samla seg en gjeng i Bodø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo det. Men for uinnvidde ser det ikke sånn ut. Tror de færreste er klar over den sida der. De fleste som er der har enten vært på treff eller kommer fra forum.

Om det blir endring her i distriktet gjenstår å se. Jeg både håper og tror det. Det virker som folk er litt mer klar for det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er registrert i avd. nordland en gang? er ihvertfall medlem hos CCN.

Har nok vært litt labert oppmøte fra meg på de få begivenheter som har vært, men stort sett bunner det i jobbsituasjonen.

Eneste treffet jeg fikk med meg var vel det på Mo i 2009. Flott treff forvørig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare var en helgelending på dette treffet. Håper virkelig vi kan få til faste runder med slike treff her i byen.
Hvis du ser på medlemslista der inne, så er det to stk nord for Salftjellet (Rognan og Narvik). Resten er fra Mo, Mosjøen, Sandnessjøen og Brønnøysund. Ikke så rart at de fleste treffene sentreres rundt Helgeland.

Tror de på Mo følger spent med hva som skjer i Bodø framover ja. Håper dere får det til :)

Var jeg som var på med på det første kaffetreffet:-)

Er 17 medlemer i Salten. 14 av dem har adresse i Bodø.

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel eneste lokalmedlem som stilte opp på dette treffet... :-)

Tror ikke mange av den yngre garde ser poenget med å betale medlemsavgiften. Jeg for min del synes det er greit med rabatt på merkeverksted og deler.

Kanskje vi kan få til en bitteliten kolonne nedover til treffet på ACR 4-5. juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel eneste lokalmedlem som stilte opp på dette treffet... :-)

Tror ikke mange av den yngre garde ser poenget med å betale medlemsavgiften. Jeg for min del synes det er greit med rabatt på merkeverksted og deler.

Kanskje vi kan få til en bitteliten kolonne nedover til treffet på ACR 4-5. juni?

Skal få det satt opp på nettsidene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er registrert i avd. nordland en gang? er ihvertfall medlem hos CCN.

Har nok vært litt labert oppmøte fra meg på de få begivenheter som har vært, men stort sett bunner det i jobbsituasjonen.

Eneste treffet jeg fikk med meg var vel det på Mo i 2009. Flott treff forvørig. ;)

Alle med adresse i Nordland blir automatisk meldt inn i nordlandsklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17 medlemer i Salten. 14 av dem har adresse i Bodø.

..

Er det alt? Mener å ha sett at det var rundt 140 medlemmer i Nordland, så trodde det var litt flere i den største byen. Men da er det jo ikke rart at interessen har vært laber her i distriktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke mange av den yngre garde ser poenget med å betale medlemsavgiften. Jeg for min del synes det er greit med rabatt på merkeverksted og deler.

Kanskje vi kan få til en bitteliten kolonne nedover til treffet på ACR 4-5. juni?

Ja vi er flere som ønsker å melde oss inn men vanskelig når nettsiden har vært nede så lenge.

Tror pinadø jeg må i komfirmasjon den 4-5 juni :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke mange av den yngre garde ser poenget med å betale medlemsavgiften. Jeg for min del synes det er greit med rabatt på merkeverksted og deler.

Kanskje vi kan få til en bitteliten kolonne nedover til treffet på ACR 4-5. juni?

Ja vi er flere som ønsker å melde oss inn men vanskelig når nettsiden har vært nede så lenge.

Tror pinadø jeg må i komfirmasjon den 4-5 juni :(

Ligger ny info om registrering her:

http://www.bmwccnn.com/Innmelding/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...