Nils Magnus Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Mange som skal til mo 1.mai på vårmønstringen? Muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 0261200413 er bosch nummeret på den du trenger, trenger du den for å feilsøke ? jeg har en slik men den er ikke til salgs, trenger den selv når jeg får motoren min sammen. ok. er ett par kompiser av meg som mangler! så hjelper lite hvis den ikke er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Er det kaffetreff på esso NÅ på lørdag (30 april)? (siste lørdag i mnd) Hvem skal isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Er det kaffetreff på esso NÅ på lørdag (30 april)? (siste lørdag i mnd)Hvem skal isåfall? Tror det, spørs når klokken det er om jeg har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Tror det, spørs når klokken det er om jeg har mulighet Om du har stått opp mener du vel ? klokken 13.00 ser det ut som, jeg tar meg tid iværtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Jeg kommer ialefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Tror det, spørs når klokken det er om jeg har mulighet Om du har stått opp mener du vel ? klokken 13.00 ser det ut som, jeg tar meg tid iværtfall Har jo såklart stått opp til da Men mulig jeg har en avtale da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Jeg skal prøve å rydde tid til en kaffekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Noen som har høydejusterings"pinnene" i frontlyktene til e39 liggende, evt hel lykt? Skulle hente ut skiltene til 530'n idag, etter og ha tatt EU-etterkontroll samt lysjustering hos Auto dekkservice, nyttet lite når ene høydejusteringspinna var knekt Ble imidlertid litt skeptisk til det verkstedet etter utrolig dårlig kundebehandling. Kundebehandleren i disken var direkte frekk da han hånlig sa at jeg måtte "gjøre litt mer enn og bare ta pæra ut abs-lampa for og fikse abs-feilen". (ene feilen på eu-kontrollen) forklarte han at jeg hadde skiftet en abs-sensor/omdreiningsføler bak og at hverken abs eller asc/r lampa lyste etterpå. han sa da at kontroll lampa ikke lyste når de vred på tenninga, han sa det på "tror du vi er dum?"-måten. spurte han om de vred på tenninga rett etter tenninga hadde stått på? spurte da på "Ja, dere er dum"-måten. måtte da forklare han at hvis man vrir på tenninga for andre gang rett etter første, lyser ikke abs-lampa, glødelampa og en til varsel-lampe. Hadde mest lyst til og dra han over disken da han fremdeles ikke var overbevist om at pæra ikke var tatt ut Han sendte mekanikeren som hadde tatt etterkontrollen og skulle justere lysene ut for og se, jeg ble med for og vise. fikk ikke så mye som et unskyld eller tegn til ydmyghet når vi kom inn og mekanikeren sa at jeg hadde rett. Fikk bare hånlig beskjed om at bilen ikke ble godkjent idag uansett pga lysjusteringa. Har igrunn brukt de på alt jeg ikke kan gjøre selv, lysjustering, firehjulskontroller, Eu-kontroller osv. men dette ble siste gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Høydejusteringspinnene kan skiftes, men er ikke å få originale. Ligger DIY noen steder på nettet, deler får du ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Noen som har høydejusterings"pinnene" i frontlyktene til e39 liggende, evt hel lykt?Skulle hente ut skiltene til 530'n idag, etter og ha tatt EU-etterkontroll samt lysjustering hos Auto dekkservice, nyttet lite når ene høydejusteringspinna var knekt Ble imidlertid litt skeptisk til det verkstedet etter utrolig dårlig kundebehandling. Kundebehandleren i disken var direkte frekk da han hånlig sa at jeg måtte "gjøre litt mer enn og bare ta pæra ut abs-lampa for og fikse abs-feilen". (ene feilen på eu-kontrollen) forklarte han at jeg hadde skiftet en abs-sensor/omdreiningsføler bak og at hverken abs eller asc/r lampa lyste etterpå. han sa da at kontroll lampa ikke lyste når de vred på tenninga, han sa det på "tror du vi er dum?"-måten. spurte han om de vred på tenninga rett etter tenninga hadde stått på? spurte da på "Ja, dere er dum"-måten. måtte da forklare han at hvis man vrir på tenninga for andre gang rett etter første, lyser ikke abs-lampa, glødelampa og en til varsel-lampe. Hadde mest lyst til og dra han over disken da han fremdeles ikke var overbevist om at pæra ikke var tatt ut Han sendte mekanikeren som hadde tatt etterkontrollen og skulle justere lysene ut for og se, jeg ble med for og vise. fikk ikke så mye som et unskyld eller tegn til ydmyghet når vi kom inn og mekanikeren sa at jeg hadde rett. Fikk bare hånlig beskjed om at bilen ikke ble godkjent idag uansett pga lysjusteringa. Har igrunn brukt de på alt jeg ikke kan gjøre selv, lysjustering, firehjulskontroller, Eu-kontroller osv. men dette ble siste gangen. Korsjen værksted e dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Kan få kjøpe begge lyktene mine, men blir vel å koste mer enn det smaker kontra å få tak i uorginale pinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hvor i byen finner man den billigste dunken castrol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Mekonomen eller Autoparts tror jeg. Østbyen og VAG har også Castrol dersom du vil ha SLX. Hva er du på jakt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Høydejusteringspinnene kan skiftes, men er ikke å få originale. Ligger DIY noen steder på nettet, deler får du ebay.com joda, får orginale repsett. normalt sett lagervare på østbyen, bare selvfølgelig ikke idag når jeg trengte det. Var enkelt og ta ut og partere lykta, tok ca 4 min. Korsjen værksted e dette? Bak mekonomen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå