Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Aha... Østbyen ordner vel deler på et par dager da?

kommer onsdag i nesteuka, ikke så kjempegira på og la bilen stå uten skilter utenfor auto dekkslørvis frem til da, så spørs om jeg kjører den hjem på prøveskiltene ikveld og heller får nye prøveskilter i nesteuka :roll:

Får ta en tur innom når jeg kommer hjem da.

Spørs om det ikke blir litt oljehandel på Felleskjøpet i tillegg. GM V8'ere er vel ikke så vanskelige på oljetypen.

Trodde du hadde v6 i blazern? Felleskjøpet d5 funker vel, ellers har de også Fina på Europris :)

Bruker Beste castrol bare av prinsipp på bimmern, og Fina på alle andre biler jeg har/har hatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det, spørs når klokken det er om jeg har mulighet :o

Om du har stått opp mener du vel ? :P

klokken 13.00 ser det ut som, jeg tar meg tid iværtfall :)

Har jo såklart stått opp til da :P Men mulig jeg har en avtale da :P

Holder dere på lenge? har en bursdag her til klokka 14:00, kunne godt tenkt meg å komme ned med den ny polerte bimmern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en tur innom når jeg kommer hjem da.

Spørs om det ikke blir litt oljehandel på Felleskjøpet i tillegg. GM V8'ere er vel ikke så vanskelige på oljetypen.

Trodde du hadde v6 i blazern? Felleskjøpet d5 funker vel, ellers har de også Fina på Europris :)

Bruker Beste castrol bare av prinsipp på bimmern, og Fina på alle andre biler jeg har/har hatt :)

Joda, men har V8 i båten som ønsker seg ny olje. Samt at V6'en i blazeren er en 350cui V8 minus 2 sylindre. Omtrent som S65 og S85 fra BMW.

BMW'en får naturligvis litt finere smøring. ;)

Fikk omsider bekreftelse på sendte rør fra Statene, så kanskje jeg får bilen på veien høvelig tidlig i frituren likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en tur innom når jeg kommer hjem da.

Spørs om det ikke blir litt oljehandel på Felleskjøpet i tillegg. GM V8'ere er vel ikke så vanskelige på oljetypen.

Trodde du hadde v6 i blazern? Felleskjøpet d5 funker vel, ellers har de også Fina på Europris :)

Bruker Beste castrol bare av prinsipp på bimmern, og Fina på alle andre biler jeg har/har hatt :)

Joda, men har V8 i båten som ønsker seg ny olje. Samt at V6'en i blazeren er en 350cui V8 minus 2 sylindre. Omtrent som S65 og S85 fra BMW.

BMW'en får naturligvis litt finere smøring. ;)

Fikk omsider bekreftelse på sendte rør fra Statene, så kanskje jeg får bilen på veien høvelig tidlig i frituren likevel.

Har du GM 350 i båten? fint med forbruk på 70-80l/timen med fullt pådrag =P~

Holdt på og handle båt for en mnd siden, men slo det straks fra meg når jeg fant ut at Johnson 2t 225hk påhenger slurper 100-110l/t med fullt pådrag, og masjer med rundt 60l pluss i timen...

dyrt og ha båt med bensinprisene i disse dager, men faen så kjipt og ikke ha det f.eks på dager som dette.

Æ og :? touring står på Østbyen bil!

Får veie opp med og drikke ekstra mye kaffe jeg og du da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du GM 350 i båten? fint med forbruk på 70-80l/timen med fullt pådrag =P~

Holdt på og handle båt for en mnd siden, men slo det straks fra meg når jeg fant ut at Johnson 2t 225hk påhenger slurper 100-110l/t med fullt pådrag, og masjer med rundt 60l pluss i timen...

dyrt og ha båt med bensinprisene i disse dager, men faen så kjipt og ikke ha det f.eks på dager som dette.

70-80l/h på fullt pådrag ja :lol:

Hadde det bare vært så vel. Tipper det er nærmere det dobbelte.

Er en mercruiser 5.7l, 260hk. Bruker rundt 50l/h i 28-30 knop, og kanskje 150-160l/h i 43 knop. Har dog ingen planer om å måle forbruk ved fullt pådrag. Såfremt ikke fuelmåleren jeg kjøpte i fjor fungerer. ;)

Dyrt med bensin ja, men jeg budsjetterte med 20k i bensinpenger i fjor sommer, og siden det aldri ble såpass vær at jeg gidda å sette ut båten, har jeg 40k å kjøre for i år. :mrgreen: Sett at det er vær til å bruke den vel og merke. ;)

Dere får ta noen bilder på treffet, slik at vi som bare ser hav, og kan nyte litt godvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du GM 350 i båten? fint med forbruk på 70-80l/timen med fullt pådrag =P~

Holdt på og handle båt for en mnd siden, men slo det straks fra meg når jeg fant ut at Johnson 2t 225hk påhenger slurper 100-110l/t med fullt pådrag, og masjer med rundt 60l pluss i timen...

dyrt og ha båt med bensinprisene i disse dager, men faen så kjipt og ikke ha det f.eks på dager som dette.

70-80l/h på fullt pådrag ja :lol:

Hadde det bare vært så vel. Tipper det er nærmere det dobbelte.

Er en mercruiser 5.7l, 260hk. Bruker rundt 50l/h i 28-30 knop, og kanskje 150-160l/h i 43 knop. Har dog ingen planer om å måle forbruk ved fullt pådrag. Såfremt ikke fuelmåleren jeg kjøpte i fjor fungerer. ;)

Dyrt med bensin ja, men jeg budsjetterte med 20k i bensinpenger i fjor sommer, og siden det aldri ble såpass vær at jeg gidda å sette ut båten, har jeg 40k å kjøre for i år. :mrgreen: Sett at det er vær til å bruke den vel og merke. ;)

Dere får ta noen bilder på treffet, slik at vi som bare ser hav, og kan nyte litt godvær.

Korsn båta er det dokker har?

Kjøre selv en nordkapp avant 600.. med 90 hk. mercury 4 takter.. max fart er 36 knop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...