Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har info om BMWCCN treffet første helga i juni? Nettsidene deres er ikke oppdatert og syns datoen nermer seg med stormskritt!

Jeg har spurt etter dette flere ganger, og fått lovet det flere ganger, men jeg venter enda på det.

Edit: Ringte og masa nettopp, og fikk beskjed om at det kommer i kveld. Legger det ut her når jeg får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har info om BMWCCN treffet første helga i juni? Nettsidene deres er ikke oppdatert og syns datoen nermer seg med stormskritt!

Jeg har spurt etter dette flere ganger, og fått lovet det flere ganger, men jeg venter enda på det.

Edit: Ringte og masa nettopp, og fikk beskjed om at det kommer i kveld. Legger det ut her når jeg får det.

Ok, takk! Må vel melde meg inn i klubben da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir treff og banekjøring på ACR.

Problemet er at banen ikke er godkjent for løp/racing.

Det jobbes med få en godkjenning på dette før ccn treffet og vi håper det går i orden..

Frikjøring blir det uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et foreløpig program for hovedtreffet på ACR, Mo i Rana, 4. og 5. juni:

Slettet programmet fra dette innlegget fordi jeg endrer på det hele tiden. Sjekk http://www.bmwccnn.com/Terminliste/ for siste versjon. Kom gjerne med tilbakemeldinger og kommentarer så skal jeg formidle dem videre til de som står for programmet.

Edit: På tilbakemeldinger om at frikjøring og slikt er litt oppstykket er svaret at vi disponerer banen sammen med CCN Race, og da er det den eneste løsningen. Men på en bane det tar 2 min å kjøre rundt burde det holde i lange baner med tiden som er satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo akkurat slike tilbakemeldinger man ser nytte av :roll: Det går jo ann å skrive noe litt mer konkret enn det. Det er litt mange klokkeslett etter min mening, men det er nok det som kommer til å bli endret på. Det står jo foreløpig program, gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du godt si, men det er nå min mening. Syns frikjøringen var lite og veldig oppstykket. Trodde det var lagt opp til mye kjøring for de som ikke skulle kjøre race også. Men er sikkert et kostnadsspørsmål, så skjønner det på en måte og.

Ja, nå står det foreløpig (som du endret til etter mitt innlegg), men skulle du ha tilbakemelding eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...