Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg et foreløpig program for hovedtreffet på ACR, Mo i Rana, 4. og 5. juni:

Det kommer nok noen endringer på dette. Kom gjerne med tilbakemeldinger og kommentarer så skal jeg formidle dem videre til de som står for programmet.

Edit: På tilbakemeldinger om at frikjøring og slikt er litt oppstykket er svaret at vi disponerer banen sammen med CCN Race, og da er det den eneste løsningen. Men på en bane det tar 2 min å kjøre rundt burde det holde i lange baner med tiden som er satt opp.

Lørdag:

08:00 Teknisk (BMW CCN, Race)

09:00 Innsjekk + Teknisk

10:00 Møte (BMW CCN, Race)

10:30 Førermøte

11:00 Frikjøring

12:00 Fritrening (BMW CCN, Race)

12:15 Familiekjøring

12:45 Frikjøring

13:15 Familiekjøring

13:45 Frikjøring

14:00 Fritrening (BMW CCN, Race) 15 min

14:15 – 15:00 Pause

15:00 Frikjøring

15:30 Familiekjøring

16:00 Kvalifisering kl 3-4 (BMW CCN, Race) 15 min

16:15 Kvalifisering kl 1-2 (BMW CCN, Race)15 min

16:30 Frikjøring

17:00 Løp kl 3-4 30 min

17:30 Løp kl 1-2 30 min

18:00 Slutt

Søndag:

08.30 Fritrening (BMW CCN, Race)

09:00 Frikjøring

10.00 Løp 2 klasse 3-4

10:30 Løp 2 klasse 1-2

11:00 Familiekjøring

11:30 Frikjøring

12.00 Pause Premieutdeling (BMW CCN, Race)

13:00 Familiekjøring

13:30 Frikjøring

14:30 – Slutt!

Hva er "Race" og hva er "Løp"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CNN Race er raceavdelingen som nylig er startet opp, hvis det var det du mente? Det er en gjeng med baneriggede biler med lisens og hele greia. Det er de som skal kjøre løp. Det blir underholdning :)

Jeg skal ordne en litt bedre forklaring på dette i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CNN Race er raceavdelingen som nylig er startet opp, hvis det var det du mente? Det er en gjeng med baneriggede biler med lisens og hele greia. Det er de som skal kjøre løp. Det blir underholdning :)

Jeg skal ordne en litt bedre forklaring på dette i programmet.

Okey. Men jeg som ikke har lisens på bilen kan kun kjøre under fri/familiekjøringa da eller?

Er det ikke mulig å få til mere frikjøring? Tror det er det de fleste er der for å oppleve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja raceavdelingen er satt opp etter klasse og forskjellig, og de skal trene litt innimellom på lørdagen, for så å kjøre løp. Det er kun den avdelingen som får kjøre der det står (BMW CCN, Race) såvidt jeg vet.

EDIT: Ser jo nå at det ikke står CCN Race bak løpet, jeg har fiksa det nå.

Angående frikjøring tror jeg det blir som det er satt opp. Det er uansett ikke jeg som styrer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd å gjøre programmet litt mer oversiktlig og sletta det gamle fra innlegget jeg hadde. Folk kan heller gå inn på nettsiden til avd. Nordland for å se siste versjon så slipper vi missforståelser etterhvert som småting blir endret på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke automat på en 325/328 e36, da dette er en "sportslig" bil tror jeg man har mest gleda av manuell :) Automat hører hjemme på bruksvogna av nyere slag :D

Må si meg enig der, tror faktisk jeg hadde blitt irritert av og kjøre 3 serie coupe med sluromatikk :)

5, nye 6 og 7 serien må derimot helst ha automat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke automat på en 325/328 e36, da dette er en "sportslig" bil tror jeg man har mest gleda av manuell :) Automat hører hjemme på bruksvogna av nyere slag :D

Må si meg enig der, tror faktisk jeg hadde blitt irritert av og kjøre 3 serie coupe med sluromatikk :)

5, nye 6 og 7 serien må derimot helst ha automat :)

3 serie me diesel motor kan godt ha automat :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke automat på en 325/328 e36, da dette er en "sportslig" bil tror jeg man har mest gleda av manuell :) Automat hører hjemme på bruksvogna av nyere slag :D

Må si meg enig der, tror faktisk jeg hadde blitt irritert av og kjøre 3 serie coupe med sluromatikk :)

5, nye 6 og 7 serien må derimot helst ha automat :)

3 serie me diesel motor kan godt ha automat :wink:

såfremst det er en 6'er under panseret :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...