Elliott Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Når er neste harrymøte på bensinstasjonen? Skulle vell vært på lørdagen som var tenker jeg, men flere er vell på ferie
MikaelR Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Når er neste harrymøte på bensinstasjonen? Skulle vell vært på lørdagen som var tenker jeg, men flere er vell på ferie Æ e med på harrytreffet sia det har vært ei stund sia sist.. kan vi vel sett en dato å hør ka folk sier til det
FredrikWake Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Torsdag/Fredag kl 20:00 ved Esso Rønvikleira eller en anna plass? Taket på City Nord?
Elliott Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Torsdag/Fredag kl 20:00 ved Esso Rønvikleira eller en anna plass? Taket på City Nord? Har kanskje mulighet torsdag, men ikke fredag...
Odd-M Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Da blir det torsdag kl 20 på Esso Leira? Skal prøve å komme innom..
FredrikWake Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Passer for meg hvertfall skal vi begynne å spre ordet da?
Lapin Kulta Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Trenger plass å bo i Bodø for kommende skoleår!!! Noen som har noe de leier ut/eller vet om noen?? Forøvrig er jeg veldig med på harrymøte på bensinstasjonen når jeg kommer ned!
Lamek Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Litt OT...Noen som vet om noen som kan ha en Volvo b21 eller b23 motor ? skal ha den i båten... Kor d går me den 6-serien?
MikaelR Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Da blir det torsdag kl 20 på Esso Leira? Skal prøve å komme innom.. Torsdag 04.08.11? Jeg blir nokk å kom
Trollet_ Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Litt OT...Noen som vet om noen som kan ha en Volvo b21 eller b23 motor ? skal ha den i båten... Kor d går me den 6-serien? Fått gjort lite eller nesten ingen ting siste tiden pga tidsmangel... ikke umotivert eller noe, bare alt for mye annet drit og henge fingrene i. hvordan det? interessert i og kjøpe eller?
M-tech02 Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Noen her som vet om noen som kan lakkere en framskjerm og en baksjerm billig? eller eventuellt har anbefaling til ett frima?
Elliott Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Noen her som vet om noen som kan lakkere en framskjerm og en baksjerm billig? eller eventuellt har anbefaling til ett frima? Hørt at Bodø Billakkering AS har gunstige priser, har hellakkert 2-3 biler dær å er veldig fornøyd med resultat
Dan Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Hvis du har god tid kan du levere inn delene og be de ta de når de får inn andre jobber med samme farge. Gjorde dette på en frontfanger i fjor og betalte bare 1500 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå