Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, kan jo ikke hæls på folk æ egeli ikke kjenn ;) hehe

Sku hatt biln min hær, førr har kjeda mæ masse masse denne helga, sweedn å kjørte scooter på torsdag, å bare polert å jort klar scootern til sommer lagring idag :/

Har du EVO leppe på bilen din dan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Evo leppe ja. Gjør seg det :)

Skal bestille litt snacks innvendig, så er bilen komplett.

Frode: Sommertreffet er jo rett rundt hjørnet da, så blir ikke lange ventetiden uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i så fall være fordi M3 fangeren er bredere enn vanlig E30. Evo leppa går nå rett på M3 fangeren uten noen form for modifikasjon. Den bygger ganske mye ned derimot.

Det ser litt snaut ut uten leppa synes jeg nå, men er en vanesak som det meste. Syns E30 uten M3 bredding ser snau ut også. Som om det er noe som mangler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente at evo'n er bredere oppe der den møter skjermen, hvis ikke skal æ klar å få modifisert en evo front på min å :D

Men sant du si, noen e30'a utn vinge med kjipe hjul på, ser med engang førr mæ slapp 316 uten m-tech med gammel..*innvandrer* i :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen problemer da?

Er på fauske nå i helga, faktisk mye e34 her nå :D Å ett par pene e36 osv.

Nytter ikke med gammel shabby e30 da.. vil ha e46 :D

mye småtteri. ødela senterringene med vinterfelgene i fjord, og har hatt problemer med vibrasjoner i år. men det har jeg fikset med noen runder tape. :lol: (midlertidig)

så har jeg noen lys som ikke funker og noen lyder som må forskes på.

har og montert sorte nyrer.

alltid mye jobb når man kjøper ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuff07 hehe, ja er alltid noe å pelle på med en bil så litt små snacks er bare kos :D

Dan, Men sant du si, noen e30'a utn vinge med kjipe hjul på, ser med engang førr mæ slapp 316 uten m-tech med gammel..*innvandrer* i :/

Hehe, æ e va den sjenerte typen så trukke det du, vente heller på at han rune får ræva i gir å får laga pluggen t m3 front'n ;D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du mangler blant annet et baklys. :) Lå bak 540'en med hengerfeste ut fra hunstadsentret. 8) Hadde nettopp vært å fått limt på ACS frontspoiler, så hadde en del teip på fangern.:) Hvordan dim er det egentlig på bakhjulene dine...?

hehe, det var det jævla lyset ja. trodde jeg fiksa det, men det var visst flere lyst som var gåen der bak. ;)

tenkte det kunne være deg ja. hva var det du hadde tapet frontfangeren for?

så forresten veldig bra ut den bilen din.

er 265/35/18 bak.

ang. det hengerfestet må jeg få fjærnet det så fort som faen. blir overkjørt av folk som skal ha meg til å kjøre flyttelass og drit hver dag. må bare finne ut hvordan jeg skal få det vekk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...