Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

I dag på vei hjem så kom det en E36 liggende kloss i bakfangeren. Typisk ungdomsbil med nær+tåkelys, blå angeleyes og nærlysene pekende i alle retninger :roll: Kan ikke fordra å ha biler liggende så nært bak. Vet jo aldri hva som kan skje :?

Bruker og hugge i bremsa jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på vei hjem så kom det en E36 liggende kloss i bakfangeren. Typisk ungdomsbil med nær+tåkelys, blå angeleyes og nærlysene pekende i alle retninger :roll: Kan ikke fordra å ha biler liggende så nært bak. Vet jo aldri hva som kan skje :?

Bruker og hugge i bremsa jeg :)

Jeg bare gira ned i tredje i avkjøringa ved Røvika, ga bånn gass og borte var'n :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får meg sannsyneligvis min bmw e36 318is i hvit rundt november ;) hadde vært kult å kunne blitt med på treff ;) å kanskje svidd lidd gummi ogå :D.. Go Fore it!

Vi bruker bestandig å svi masse gummi på treffene :mrgreen: mener du at du har en e36 du skal lakkere hvit nå i November ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er en bil jeg skal kjøpe men den ble lakka i hvit aplin3 og diamantswartz på både m3 speilene og taket ;):D så gleder meg til å få henta den , har laget kontrakt med han som jeg skal kjøpe bilen av , så er bare lån som gjennstår ;) har jo selv en inntekt på 17tusen å vil da tru jeg får 40-50 tusen uten problemer da jeg fikk 36 tusen i forbukslån da jeg fylte 18 :P hehe

noen som kunne lagt meg til som venn eller noe ? .. har nettopp laget meg side her inne da jeg skal ha Bmw , noe jeg har drømt om siden jeg var liten hehe så er den første bmw'n min forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e36'n har kledd av seg skiltene og gjort seg klar til vinterdvale.

6pg55259q2x1c5cg355i.jpg

Har også kjøpt meg en 88' 2 dørs e30, denne blir nok mye grommere enn de forje.

imno62gsd2b453ib0yq5.jpg

Skal lakkere disse E30 felgene å bruke dem til vinterdekka på Corsa'en, denne er utstyrt med 1.6i 16v på 109 hester og sports-interiør, spenstig "konebil".

bbmpbvapuq0ctprnykiv.jpg

Trenger mer garasjeplass så vist noen har plass til lagring av E36'n si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger mer garasjeplass så vist noen har plass til lagring av E36'n si fra :)

Du kan kansje bruke min inntil videre hvis e24'en går snart, trenger bare og rygge båten inn på fellesplassen av og til for litt skruing :) men burde helst være flyttbar hvis jeg pluttselig skulle trenge plassen igjenn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...