Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I dag på vei hjem så kom det en E36 liggende kloss i bakfangeren. Typisk ungdomsbil med nær+tåkelys, blå angeleyes og nærlysene pekende i alle retninger :roll: Kan ikke fordra å ha biler liggende så nært bak. Vet jo aldri hva som kan skje :?

Bruker og hugge i bremsa jeg :)

Skrevet
Den bilen har vært her i byen i mange år. Er en litt eldre kar som har den. Han kjører forøvrig E39 til hverdags.

Tror han jobber på Widerøe kanskje :)

Stopper alltid for reven ;)

Skrevet
I dag på vei hjem så kom det en E36 liggende kloss i bakfangeren. Typisk ungdomsbil med nær+tåkelys, blå angeleyes og nærlysene pekende i alle retninger :roll: Kan ikke fordra å ha biler liggende så nært bak. Vet jo aldri hva som kan skje :?

Jeg bare gira ned i tredje i avkjøringa ved Røvika, ga bånn gass og borte var'n :lol:

Skrevet
jeg får meg sannsyneligvis min bmw e36 318is i hvit rundt november ;) hadde vært kult å kunne blitt med på treff ;) å kanskje svidd lidd gummi ogå :D.. Go Fore it!

Vi bruker bestandig å svi masse gummi på treffene :mrgreen: mener du at du har en e36 du skal lakkere hvit nå i November ?

Skrevet

nei er en bil jeg skal kjøpe men den ble lakka i hvit aplin3 og diamantswartz på både m3 speilene og taket ;):D så gleder meg til å få henta den , har laget kontrakt med han som jeg skal kjøpe bilen av , så er bare lån som gjennstår ;) har jo selv en inntekt på 17tusen å vil da tru jeg får 40-50 tusen uten problemer da jeg fikk 36 tusen i forbukslån da jeg fylte 18 :P hehe

noen som kunne lagt meg til som venn eller noe ? .. har nettopp laget meg side her inne da jeg skal ha Bmw , noe jeg har drømt om siden jeg var liten hehe så er den første bmw'n min forhåpentligvis.

Skrevet
Mats: skal vi se om vi får til noe lurt borti garasjen denne uka eller ? :) Trykkluft, rydding osvosv :)

Ja jeg tenkte å kanskje dra idag, passer det? Vist ikke tar vi det en annen dag denne uka, send meg en sms da ;)

Skrevet

e36'n har kledd av seg skiltene og gjort seg klar til vinterdvale.

6pg55259q2x1c5cg355i.jpg

Har også kjøpt meg en 88' 2 dørs e30, denne blir nok mye grommere enn de forje.

imno62gsd2b453ib0yq5.jpg

Skal lakkere disse E30 felgene å bruke dem til vinterdekka på Corsa'en, denne er utstyrt med 1.6i 16v på 109 hester og sports-interiør, spenstig "konebil".

bbmpbvapuq0ctprnykiv.jpg

Trenger mer garasjeplass så vist noen har plass til lagring av E36'n si fra :)

Skrevet

Trenger mer garasjeplass så vist noen har plass til lagring av E36'n si fra :)

Du kan kansje bruke min inntil videre hvis e24'en går snart, trenger bare og rygge båten inn på fellesplassen av og til for litt skruing :) men burde helst være flyttbar hvis jeg pluttselig skulle trenge plassen igjenn :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...