Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

idag var det jaggu kontroll på 4-felten! flaks at jeg hadde såpass god tid da. dog var de ikke så glade i tåkelysa mine. men nok en gang fungerer det veldig bra å spille dum! :D

"hvorfor er det ikke lov? blir det ikke bare bedre lys?" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teipen er bare for å holde ACS frontspoilern på plass til limet er tørket... Den var nettopp satt på da. De bakdekka så seriøs enorm ut! Tør ikke tenke på hvor brei mine blir å se ut da jeg faktisk får breiere dekk når sommerfelgene en gang dukker opp! :)

Hengerfestet er vel vel bare en bolt eller to? Var iallefall det på det ene hengerfestet jeg har skrudd av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag var det jaggu kontroll på 4-felten! flaks at jeg hadde såpass god tid da. dog var de ikke så glade i tåkelysa mine. men nok en gang fungerer det veldig bra å spille dum! :D

"hvorfor er det ikke lov? blir det ikke bare bedre lys?" ;)

Var det ikke bare fartskontroll da.? De stod midt mellom Jarnes og Shell da jeg kjørte på jobb kl 13.. Og nå i åtte tia når jeg kjørte hjem, var det stor kontroll på Stormyra (skjæringa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan, finner ingen tegninger som viser målene fra fangeren. Så om du kunne målt så hadde det vært kjempe. Men dem sier dem ikke vil passe så da gjør dem nokk desverre ikke det.

Hva tror foresten dere andre om M3 front på ellers ubredda e30? Kun litt bredere bak men.. ?

Å stuff, på min så var henger kroken sveist fast i bjelken som bakfangeren er skrudd i, så der måtte man finne tak i ny bjelke eller finne en vinkelsliper :D hehe

46oxcpir90n1w2gbi2ba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuperGaute:

ja, du må vel ha 275 eller noe på din? blir sikkert bra! må ha litt bredde bak! :D

når får du hjula?

Deep Dish:

var opprinnelig fartskontroll, men var ikke derfor han stoppa meg.. storkontroll på Stormyra? jeg var ute og kjørte idag med alt for stor henger uten lys. så det var jo bra de ikke så meg.. ;)

forresten, hvor er det du jobber? i byen? kan ikke huske å ha sett bilen din.

JoCCe:

sveist? hmm.. tror ikke det er originalt. hullet som er skjært ut rundt er helt rævva. må kjøpe ny fanger for at det skal bli bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan:

joda, originalt er det vel avtagbart på noen E34, da med et lokk som skal tres på røret som står igjen. mens på min er det skåret er fælt høl der bake som ikke kan dekkes til på en skikkelig måte med et deksel.

kan prøve å ta et bilde av det. må vel under der en dag og forske litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute: Jeg traff på deg i kveld i krysset ved Rimi Mørkved rundt kl. 20. Kjørte en sort E39. Må si bilen din så usedvanlig lekker ut med den nye spoileren :)

JoCCe: Den fangeren du linker til er ikke original M3, så da passer nok ikke Evo leppa nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...