330xi Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Er det ikke ubehaglig å kjøre med så breie dekk da? Har bare 245/34/19 jeg, men synes allerede det sporer for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Er det ikke ubehaglig å kjøre med så breie dekk da?Har bare 245/34/19 jeg, men synes allerede det sporer for mye Skal ikke spore i det hele tatt. Prata med en på BMW Norge som sa at 5 serie sporet mer med 17"ere enn 18 og 19"ere.... Og den dimmen jeg kjører med på 19"ere er faktisk godkjent til bilen. Så det var bare å vise instruksjonsboka for å få nytt vognkort. Flere av de andre her på forumet med E60/61 kjører vel også den dimmen og opplyser at det ikke sporer. Så jeg håper nå det går bra. På S2000 hadde jeg 245 bak, og den spora sinnsykt. Ganske slitsomt å gjøre bil som sporer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Gaute: Jeg traff på deg i kveld i krysset ved Rimi Mørkved rundt kl. 20. Kjørte en sort E39. Må si bilen din så usedvanlig lekker ut med den nye spoileren JoCCe: Den fangeren du linker til er ikke original M3, så da passer nok ikke Evo leppa nei. En sort sedan med angeleyes....? Mener å huske jeg så det i går, men husker ikke hvor! Var jo oppi der og henta pizza i går! Ja jeg synes spoileren gjorde seg. Fikk vekk litt av gubbelooken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Stemmer. Det var meg. Et tips: Få kroma eksos så er du der. Meget pen bil. En sånn man snur seg etter, hvilket jeg også gjorde. Ikke særlig lurt midt i en sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 min sporer no jævlig, litt rart siden den ikke gjorde det med samme dekka i fjord, men tror det er pga noen dårlige stag. så jeg har bestillt nye. og det er jo bare 235 fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Stemmer. Det var meg. Et tips: Få kroma eksos så er du der. Meget pen bil. En sånn man snur seg etter, hvilket jeg også gjorde. Ikke særlig lurt midt i en sving Eksosen er jo krom...? Kanskje bare skitten. Gidder ikke vaske før jeg får på sommerhjulene! Som kanskje er i natt når hurtigruten kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Store hjul skal du ha da? Fikk endelig på sommer hjul å spacere å fangere osv på prosjektet mitt idag æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Mulig jeg blingsa og at den bare var skitten. Få BMW'er som har krom eksos originalt. Har derimot sett at de begynner å komme i sølvmalt, men blir ikke helt det samme, selv om det er mye bedre enn brunsort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Kroma diesel tut, i 5" størrelse Som torebmw her på forumet har! Blir ikke grommere, slår dtm stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Store hjul skal du ha da? Fikk endelig på sommer hjul å spacere å fangere osv på prosjektet mitt idag æ 19"ere.... skal funkte som familiebil også, så gidder ikke noe større! Tror alle bensinerne til E60 har kromstusser. Har bare sett diesel uten. Slik ser felgene ut!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Kroma diesel tut, i 5" størrelse Som torebmw her på forumet har! Blir ikke grommere, slår dtm stuss Har sett den eksosen der og syns den er grei hvis den er basert på ytelse og lyd. Ellers aldri i verden! DTM er også helt grei, men viktigste er uansett å ha eksos som fyller hullet i bakfangeren. Verste jeg ser er ett/to sugerør som stikker ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Pene felger med grom kant Den er ytelse i er jo overlada maskin så men må fylle ut ja ikke flir når du ser e30'a mi da dan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg tenkte mer på at eksosen er spesiallaga til ytelsen på motoren, hvilket den vel også er. Pent er det ikke, men noen gang må utseendet vike for form og prestasjon. Fornuftig. Hehe, skal ikke flire av bilen din. Gjør ikke sånt kan du skjønne Gaute: Flotte felger som vil kle bilen din godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Mnja, kansje du flirer litt når du ser at en har vært å laga jalla mekk på m-teck 1 hekken min :/ Har prøvd å fiksa den litt, cleena ut rillene nederst osv men er fortsatt får stort hull rundt eksosen, å har ikke hatt tid til å lime igjen der bak. Bruks bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Tøff bil. Litt stort hull til venstre ja, men ellers så det meget bra ut mtp plassering av potta. Fangeren så litt shabby ut i forhold til resten av bilen Grom eksos 5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå