JoCCe Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Japp det jeg mente du ble å le av hehe ja fangern er ikke lakka, kun matta ned å cleena ut så Jepp 5" utblås.. :/ Skulle ønske det var ss performance bilen jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Er vel ikke noe å le av Neida Gleder meg til å se bilen din ferdig. Den virker rå Går vel bra nok den gjør den ikke? Er futt i E30 325. Vi kan jo ta en race 0-80? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Neshda er ikke så spess, men men, må jo begynne en plass Litt jalla mekk Har ingen anelse åssen bilen er å kjøre, aldri kjørt min egen bil lengre enn 20-30m så Men hadde en 325 som var chippa å supersprint å porting osv, benka til 211hk, spensti bil å spinne med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Har fått på sommerhjula! Så derfor snør d nå! Var btw ingen sporing! Litt bilder av pimpjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Pene felger det der, synd det byner å bli litt mange som har dem :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Pene felger det der, synd det byner å bli litt mange som har dem :/ Aldri sett noen som har dem.... Ikke i black chrome iallefall. Mulig jeg så en sånn liten blå mærsje (clk?) med sånner, men tror de var sølv. Men det så ut som 10"ere så ble bare litt rart. Så har vel den røde 200sx'en noe lignende. Men det er de 2 bilene jeg har sett. Skal iallefall være solgt svært få av dem til nord norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Har fått på sommerhjula! Så derfor snør d nå! Var btw ingen sporing! Litt bilder av pimpjula... Niiiiice..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Pene felger det der, synd det byner å bli litt mange som har dem :/ Aldri sett noen som har dem.... Ikke i black chrome iallefall. Mulig jeg så en sånn liten blå mærsje (clk?) med sånner, men tror de var sølv. Men det så ut som 10"ere så ble bare litt rart. Så har vel den røde 200sx'en noe lignende. Men det er de 2 bilene jeg har sett. Skal iallefall være solgt svært få av dem til nord norge. Ja det er den clk`en, 200sx`en, pluss en saab 9-3ss og en volvo som jeg har sett...ja åsså har jeg sett dem på en suv. Outlander eller x-trail tror jeg... Uansett jevlig fine felger, som gjorde seg på bilen Der er den saaben. Åsså gammelbilen din bakerst tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Thanx! Er det black chrome på saaben? Ser ut som om det er samme farge. Problemet med en del kantfelger er for mange at de ikke har plass til nok bredde på felgen til å få feit kant. Slik som feks på den clk'en. Har bare sett felgene på 200sx'en i forbifarten, men tror ikke de er like. Så ut som eikene var "rettere" og en "skarpere kant". Den hadde iallefall en grom kant bake! Er en pen Outlander her i byen som har noe lignende, hvis vi snakker om samme bilen. Var innom tanken på felgene som står på den, men de ble for lys. Var ikke vertinihjul. Man må vel regne med at det fort finnes 4-5 andre med samme felger i en såpass stor by som Bodø. Spesielt når de har problemer med å få levert de andre vertinihjul enn regency som står på min. Men de hjula passer absolutt ikke på alle biler. Var litt småbekymra før jeg fikk dem, men synes resultatet ble bra på BMW'en. Passet fint på den saaben også ser det ut som! Mye motor i den? Lurer på hvordan WRX'en har det nå... Tror den endte opp i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Hehe! Skulle prøve å se om jeg greide å skimte litt mer detaljer på de saabfelgene, for å se om det var lakket sort på dem. Det greide jeg forøvrig ikke, men så ble jeg pluttselig obs på bakgrunnen til bildet ditt, kontra bildet mitt..! Morro tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Hehe, ja så sannelig. Det la jeg faktisk ikke merke til, er på samme plassen jo Nei det er fort gjort at det samme felgene finnes fra før. Da jeg kjøpte mine var det bare solgt 1 sett av dem fra før, og det var i Oslo. Har enda tilgode å se like. På en anen side ble jeg ikke så fornøyd med dem som jeg hadde trodd, og angra litt på kjøpet :/ Den saaben er en 2.0T, veldig pen bil egentlig! Har en del flere bilder fra samme dagen, så kan legge ut når jeg kommer hjem. Tror eieren planlegger å selge den. Bra den WRX`en. Kjørte den en hel del(henta den bla i Oslo), og må si jeg ble bare mer og mer tilpass i den! Gikk tilogmed tilnerma like bra som min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Noen her som skal på trackday på ACR 31. mai? Eller treff i harstad 7. juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Hehe, ja så sannelig. Det la jeg faktisk ikke merke til, er på samme plassen jo Nei det er fort gjort at det samme felgene finnes fra før. Da jeg kjøpte mine var det bare solgt 1 sett av dem fra før, og det var i Oslo. Har enda tilgode å se like. På en anen side ble jeg ikke så fornøyd med dem som jeg hadde trodd, og angra litt på kjøpet :/ Den saaben er en 2.0T, veldig pen bil egentlig! Har en del flere bilder fra samme dagen, så kan legge ut når jeg kommer hjem. Tror eieren planlegger å selge den. Bra den WRX`en. Kjørte den en hel del(henta den bla i Oslo), og må si jeg ble bare mer og mer tilpass i den! Gikk tilogmed tilnerma like bra som min Subaruen var digg ja... Nydelig lyd. Men jeg ble aldri helt tilpass med den pga av interiøret. Og det er litt viktig for meg. Så begynte jeg å bli veldig redd for lappen også. Du tok vel ikke WRX'en opp til 100? Mener M3 gjør det på 5,5. På flere uoffiselle målinger fikk vi WRX'en til 100 på 5,2 sek. Kan stemme godt i fohold til en org STI, som har 3 gearskift til 100. Har du et nærmere bilde av felgene på saaben? Har funnet ut at regency felgene leveres med en del fargekombinasjoner. Så er jeg heldig har bare jeg fargekomboen som er på mine iallefall! er det mye gamp i den 3'ern din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 WRX`en sprinta godt ifra meg opp til ca 60, men så bynte jeg å dra innpå. Greide ikke helt å ta den før 100, men etter det var det bye bye. E46 M3 gjør 0-100 på 5,2 så vidt meg bekjennt. Her har du et par bilder av saab`en. Mener det er sort stripe på eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Bra at det ikke er samme felgene! Annen farge, annen kant, annen senter, og andre eiker. Men de er ganske like med første øyenkast! Ikke ofte man ser så tåyt saab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå