Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Bra at det ikke er samme felgene! :) Annen farge, annen kant, annen senter, og andre eiker. Men de er ganske like med første øyenkast!

Ikke ofte man ser så tåyt saab! 8)

Ah, okei :)

Jeg greier ikke å se forskjell, ikke på bildene vertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det ikke er samme felgene! :) Annen farge, annen kant, annen senter, og andre eiker. Men de er ganske like med første øyenkast!

Ikke ofte man ser så tåyt saab! 8)

Ah, okei :)

Jeg greier ikke å se forskjell, ikke på bildene vertfall :P

Du ser det spesielt der eikene avsluttes mot "kanten". Mine har to koblingspunkt per eik (sånn splitt), mens på saaben er det ett. Så er det lett og se at senteren er en annen. :)

Hva har du for bilplaner når du selger 330'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du for bilplaner når du selger 330'en?

Hadde faktisk tenkt å kjøpe noe billigere og mer praktisk å ha til dagligbil.

Har faktisk vurdert 2001/2002 Pajero 3,2DID :oops:

Så skal jeg ta meg en tur til england å hente en skyline å bygge banebil av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må du ut med for en sånn Pajero da? Hørtes ikke mye morro ut nei. Banebil er jo en fin ting, men ikke noe man får brukt ofte nok til å greie seg med noe gørr kjedelig til hverdags. Hadde det vært bane i Bodø området kunne det jo i teorien ha funket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må du ut med for en sånn Pajero da? Hørtes ikke mye morro ut nei. Banebil er jo en fin ting, men ikke noe man får brukt ofte nok til å greie seg med noe gørr kjedelig til hverdags. Hadde det vært bane i Bodø området kunne det jo i teorien ha funket!

Ligger på rundt 200k med grønne skilter, for en sånn Pajero. Praktisk bil med tanke på å trekke banebilen, og ha med seg bikkja :)

Har jo en ganske ok bane bare 2.5 timer fra bodø da ;) Resten av tiden skal jeg kose meg med å skru på den :) Har fått tak i masse vertøy og utstyr fra et nedlakt bilverksted, og kjøpt meg trippel garasje. Så regner med jeg kommer til å mer eller mindre bo der etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freesh :D

Hva er den linsa imidten under skiltet?

Den linsa der, er BMW Night Vision, det er et infrarødt kamera som har en rekkevidde på 200-300 meter. Det viser varme objekter som mer lyssterke i nattemørket. Det er veldig bra system, du ser det på skjermen (Naviskjermen). Der får du med deg ELGEN på lang avstand. Og ikke minst fotgjengere uten refleks.

Systemet er forholdsvis dyrt når du bestiller en ny bil, men jeg synes det er verdt pengene. For å ha et slikt system må du ha den største Navi, som er Professional-utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm stemmer det når du sier det. Tror jeg så en test av dette på 5th gear da konkluderte de med at dette ikke ga noen bedre sikt, iomed at man måtte sitte å se på skjermen :/ Men men, tøfft med ho-tech stæsh!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm stemmer det når du sier det. Tror jeg så en test av dette på 5th gear da konkluderte de med at dette ikke ga noen bedre sikt, iomed at man måtte sitte å se på skjermen :/ Men men, tøfft med ho-tech stæsh!:D

5th gear - de er helt England-patrioter, det nytter ikke å snakke tyske biler med de karene.

De slakter jeg alt av tyske biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle episodene av 5 gear, og de fleste (muligens alle) BMW'ene jeg har sett de har testet har fått sinnsyk god kritikk.... Både M utgavene og de andre. De kan riktignok ha litt sære meninger om diverse ekstrautstyr av og til.

Også slutter de aldri og jamre over hvor god bil Mini er.... Heldigvis har iallefall Clarkson forklart i detalj nøyaktig hvor stygg den nye clubman utgaven er... Eller hva enn den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle episodene av 5 gear, og de fleste (muligens alle) BMW'ene jeg har sett de har testet har fått sinnsyk god kritikk.... Både M utgavene og de andre. De kan riktignok ha litt sære meninger om diverse ekstrautstyr av og til.

Også slutter de aldri og jamre over hvor god bil Mini er.... Heldigvis har iallefall Clarkson forklart i detalj nøyaktig hvor stygg den nye clubman utgaven er... Eller hva enn den heter.

Vet ikke hvilke av de programmene du har sett, men de jeg har sett, ble BMW slaktet, blant annet X5.

De sier en del positive ting, men det er aldri overveldende, slik som de ofte gjør med andre UK biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke dere blande Femte Gir med Top Gear. Er sistnevnte spesielt med hr. Clarkson i spissen som er anti tysk og veeeldig pro engelske biler. Underholdende å se på, men totalt useriøst. Vi vet jo bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke dere blande Femte Gir med Top Gear. Er sistnevnte spesielt med hr. Clarkson i spissen som er anti tysk og veeeldig pro engelske biler. Underholdende å se på, men totalt useriøst. Vi vet jo bedre ;)

Helt riktig.

Trodde det var Top Gear han henviste til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilke av de programmene du har sett, men de jeg har sett, ble BMW slaktet, blant annet X5.

De sier en del positive ting, men det er aldri overveldende, slik som de ofte gjør med andre UK biler.

X5 og X3'en ble slakter i Top gear ja pga av offroad egenskapene... Og ikke i fifth gear som du sier slakter BMW'er :). I fifth gear fikk nylig X5 god omtale. Men da kjørte de den på bane. Mot cayenne. De testet også den nye 3 serien og 6 serie diesel som også fikk meget bra omtale.

M5 og M3 fikk ekstremt god omtale av top gear og fifth gear. Og siden Clarkson kjører MB så er han neppe så anti tysk. :) Clarkson er vel mest bare ironisk når han hetser "zie germans" som han sier....

Men nok om d....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...