Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk litt skeptisk til akkurat det, men skulle bare ha en kjapp oljeservice som jo er plankekjøring. Med en røket tenningslås har jeg ingen valg. Den må bare stå der til jeg får ny. Føler meg ikke trygg i det området der, men jeg patruljerer jevnlig, så dææven steike hvis noen prøver seg :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt skeptisk til akkurat det, men skulle bare ha en kjapp oljeservice som jo er plankekjøring. Med en røket tenningslås har jeg ingen valg. Den må bare stå der til jeg får ny. Føler meg ikke trygg i det området der, men jeg patruljerer jevnlig, så dææven steike hvis noen prøver seg :x

Skjønner deg godt, hadde ikke fått såve om det hadde vært den gamle e30'a mi engang som hadde stått utfår der hvor masse elever går fårbi daglig. Men men, går somregel veldi bra uansett, sikkert mange uten peiling på hvordan peist det egentlig er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff i Bodø med BMW CCN

Lederen i BMW Car Club Norway avd. Nordland (Robert Nilsskog) sendte meg nettopp en mail og lurte på om vi ikke kunne få til et treff i Bodø i løpet av sommeren, og da kom jeg til å huske på denne tråden.

Jeg vet at det har vært snakk om et treff her uten at jeg har fått med meg at det har skjedd noe, men da er det sannelig på tide at vi møtes :)

Han foreslo noe så enkelt som å møtes ved Luftfartsmuseumet i 11-12 tiden en lørdagsmorgen for så å ha en felles kjørekortesje til Bodø sentrum, parkere på en felles plass, og bespisning på f.eks Peppe's Pizza.

Evt. kjøre til Saltstraumen senere for å ta bilder og vise oss frem før vi avslutter dagen, og vi kjører hjemover igjen.

Hva tror dere??

Det er ikke krav om noe medlemskap i CCN bare så det er sakt, dette vil bli et sosialt treff med vekt på å møtes for å bli kjent med andre likesinnede.

Kom gjerne med andre forslag til aktiviteter, noe vi kan være med på som skjer i Bodøtraktene på en lørdag.

Diverse bilder fra treffet, om bileiere godtar, blir lagt ut på BMW CCN, Nordlands nettside.

Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette har blitt norges lengste trefftråd uten å faktisk treffes :P Men er vel Bodøfolk i et nøtteskall. Sist det var BMWCCN treff i Bodø (2 år siden) kom det INGEN fra Bodø :P

Men kommer i dieselen jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke få til et Nordlandstreff på ACR i sommer/høst? En hel dag med kjøring fra morra til kveld. Når Rana Gatebil får det til må da vi også klare det. Oppslutningen til BMWCCN i Helgelandsregionen er jo stor, så bør ikke være noe problem å få nok folk. Ta gjerne bindende forhåndspåmelding hvis nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...