Dan Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Ja, det stemmer. Hadde litt trøbbel med sentrallåsen forrige uke. Skulle ta oljeservice samtidig, men så røyk tenningslåsen Så der gikk ACR til h...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Så du tørr og sette den på verkste Hold jo på å vri av meg hode hver gang jeg går forbi bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg er faktisk litt skeptisk til akkurat det, men skulle bare ha en kjapp oljeservice som jo er plankekjøring. Med en røket tenningslås har jeg ingen valg. Den må bare stå der til jeg får ny. Føler meg ikke trygg i det området der, men jeg patruljerer jevnlig, så dææven steike hvis noen prøver seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Noen i bodø område som har vorre på Lyd på hjul å valsa hjulbua??? Lura bare på om de gjør en god jobb,,, har tenkt å få valsa hjulbuan på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 jeg har gjort det på min E34. ble bra. lakken sprakk ikke og subbinga ble borte. 500,- pr. hjulbue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Skal dra å bestill valsing snart da kansje æ kan ha noen i baksete etterpå bil min har vorre 2 seter til nu på grunn av subbinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hva slags senk/dekkdim kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 kjør med feil innpress,, felga fra 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 ahh.. ja da blir det vel litt krøll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Jeg er faktisk litt skeptisk til akkurat det, men skulle bare ha en kjapp oljeservice som jo er plankekjøring. Med en røket tenningslås har jeg ingen valg. Den må bare stå der til jeg får ny. Føler meg ikke trygg i det området der, men jeg patruljerer jevnlig, så dææven steike hvis noen prøver seg Skjønner deg godt, hadde ikke fått såve om det hadde vært den gamle e30'a mi engang som hadde stått utfår der hvor masse elever går fårbi daglig. Men men, går somregel veldi bra uansett, sikkert mange uten peiling på hvordan peist det egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Treff i Bodø med BMW CCN Lederen i BMW Car Club Norway avd. Nordland (Robert Nilsskog) sendte meg nettopp en mail og lurte på om vi ikke kunne få til et treff i Bodø i løpet av sommeren, og da kom jeg til å huske på denne tråden. Jeg vet at det har vært snakk om et treff her uten at jeg har fått med meg at det har skjedd noe, men da er det sannelig på tide at vi møtes Han foreslo noe så enkelt som å møtes ved Luftfartsmuseumet i 11-12 tiden en lørdagsmorgen for så å ha en felles kjørekortesje til Bodø sentrum, parkere på en felles plass, og bespisning på f.eks Peppe's Pizza. Evt. kjøre til Saltstraumen senere for å ta bilder og vise oss frem før vi avslutter dagen, og vi kjører hjemover igjen. Hva tror dere?? Det er ikke krav om noe medlemskap i CCN bare så det er sakt, dette vil bli et sosialt treff med vekt på å møtes for å bli kjent med andre likesinnede. Kom gjerne med andre forslag til aktiviteter, noe vi kan være med på som skjer i Bodøtraktene på en lørdag. Diverse bilder fra treffet, om bileiere godtar, blir lagt ut på BMW CCN, Nordlands nettside. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Ja, dette har blitt norges lengste trefftråd uten å faktisk treffes Men er vel Bodøfolk i et nøtteskall. Sist det var BMWCCN treff i Bodø (2 år siden) kom det INGEN fra Bodø Men kommer i dieselen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Kommer så sant jeg har mulighet. Tror bakmennene bare må spytte ut en dato så får man ta det der i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Okei, slenger ut et forslag om den 28. juni da. Hvem er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Kan vi ikke få til et Nordlandstreff på ACR i sommer/høst? En hel dag med kjøring fra morra til kveld. Når Rana Gatebil får det til må da vi også klare det. Oppslutningen til BMWCCN i Helgelandsregionen er jo stor, så bør ikke være noe problem å få nok folk. Ta gjerne bindende forhåndspåmelding hvis nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå