Vegard Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Huff'a, ikke enkelt å planlegge treff altså! Vi var ikke klar over det Racingtreffet på ACR. Ble mange datoer fram og tilbake her, bare å beklage, men nå har vi avtalt at treffet blir lørdag 2. august. Da skulle de fleste være kommet hjem fra ferie også, og siden det er lørdag går det fint å sette kjærringa av på City Nord først så du har ingen grunn til å ikke møte opp Det kommer et par biler fra Mo i Rana også så det blir fort noe å se på. (Kom 12 biler fra Mo på forrige Bodø-treff). Fint om dere, på nytt igjen (sorry!), kan si om dere kan komme slik at vi vet sånn høvelig hvor mange biler vi blir. Program vil komme på http://www.bmwccn.no/nordland etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg jobber den helga, så kan trolig ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ser ingen grunn til at jeg ikke skulle komme meg på det treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Det går finfint det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-CSL Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg skal jobbe for at vi skal klare å bli veldig mange biler fra Helgelandsregionen. Etterhvert som jeg får tilbakemeldinger fra folk som skal kjøre fra Helgeland til Bodø, legger jeg ut antall deltakere her på forumet, SÅ FØLG MED, DETTE KAN BLI SPENNENDE. Håper dere tar dere tid til noen timer bilsnakk og en tur på Pepes som avslutning på dagen. NB! Målet er at vi skal synes... Har 1 sett 8x17" BBS RX ET 10 til 5,6,7 serie samt passer M3 E30 også. Felgene er uten skader, hele og fine. Selges for 4 tusen. 1 sett nye sorte M3 E30 mattesett, M3 er brodert inn i mattene framme. med M-logoen også, veldig pene matter. Kr. 600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 2. august går sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Jeg er med 2. august! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Går enda bedre det skal prøve å være der jeg var foresten å titta på en 525 e34 som æ skulle ha som bruksbil idag, men var t grunner til at det ikke ble den. automat å M20 motor, skulle få den til 20k da eieren var ferdig i militæret og skulle til oslo ikveld og var desperat etter og selge bilen fort og billig :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohlund Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 da var jeg innom fauske en tur på ettermiddagen.. lite BMW å se i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Bare Volvo å se på fauske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Skal ned i byen å kikke litt senere, håper å se flere bimmere enn min egen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Så en svart e30 M3 på tverlandet i går klokka 12 om kveld,, noen herifra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Sikkert dan så var ute å rulla? Så ikke bilen din når jeg var hjemme får en stund siden, funne garasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Stemmer. Det var meg Fikk igjen bilen i går, så ble endel kjøring. Første jeg gjorde var å gi den en skikkelig vask, og så kjørte jeg hele kvelden. Veeeeldig artig Tok meg en runde i Bodø og. Lite BMW å se der også Har ikke funnet garasje nei Den har stått på verksted i to uker, så er nok derfor du ikke så den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Ahh, stemmer det, fikk jo rapport fra brodern om at bilen sto på jensen Mange herfra som skal til Mo til helga? Smmer treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå