Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som er med på ett spontant treff idag? 8) e jo kjempe vær

Har plukka e30 i stykker! Har lakkert den inni døran og litt generell shining :P

Den hvite?

Ja ser litt bedre ut når det er nylakk innvendig :) Har også fått sandblåst fangeran, så di skal lakkes i bilens farge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod du parkert (ca) ved kistranda igår med den hvite E30'n? Så en hvit med takstativ

Nei min har stått på inne på jobb i over en uke nå :) Har tatt av takstativet nå, er jo ikke skisesong lengere :P

Trudde det va den andre du jobba på :roll: når kommer den på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod du parkert (ca) ved kistranda igår med den hvite E30'n? Så en hvit med takstativ

Nei min har stått på inne på jobb i over en uke nå :) Har tatt av takstativet nå, er jo ikke skisesong lengere :P

Trudde det va den andre du jobba på :roll: når kommer den på veien?

huff ja den andre kommer sikkert ikke på veien før til neste år, er mye som må gjøres! Driver å skal komme oss på boligmarkede så blir vell det som prioriteres i år :) Men gjøre litt av og til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats: Så madammen din var ute og kjørte den hvite e30n idag, ble bra med hvite fangere 8)

Lite tid til stelling av bil her i huset, skal skifte en dieseldyse og montere noen splinter her og der samt ny panservaier som jeg slet her om dagen. Ellers har jeg prøvemontert barnesete og forstått meg på hvordan barnevogna plasseres mest hensiktsmessig i bagasjerommet.

Nils magnus: Tror de koster ca 700.- med pakning på koed, synd jeg ikke så etterspørselen din først idag da jeg bestillte masse deler derfra igår, kunne vi jo spleisa på frakten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...