MikaelR Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Skal til sommertreffet, men har ikke bestem meg om det blir dags tur eller 2 daga!!! har tenkt meg på flyshow i bodø på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeg skal til mo!! Mulig det blir breisladd=))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeg skal. Venter på en hjelm jeg har bestilt. Begynner å bli litt nervøs...hehe. Noen steder i Bodø som selger halvhjelmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hafsmo... Var vel hjula dine jeg også så etter. Er ikke noen andre e60'er med acs front her, så jeg bør være enkel og spotte fra fronten! 02. aug tror jeg ikke byr på noen problem for min del.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeg skal. Venter på en hjelm jeg har bestilt. Begynner å bli litt nervøs...hehe. Noen steder i Bodø som selger halvhjelmer? Trur du må litt rundt å se,,, for eksempel Helala Motorland, Løvold, lyd på hjul, autoparts ovs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Mulig jeg har en Sparco halvhjelm og selge... Hvor tjukk er du i hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Str hest...knegg, knegg. Ringte og purret på hjelmen i dag. De hadde visst ikke fått bestillingen Den ble sendt i dag med garanti at den er framme til torsdag. Er Sparco jeg skal ha. Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Noen som har lyst på nye felga til sommen? 215 18" framme og 245 18" bak med 5 serie innpress 2000-3000kr nesten gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Noen som e intresert i lagrings plass,, det gammle verkstedet som vi hadde på tverlandet står ledig i fra neste månden... vill tru det e på 300kvadratmeter... kontakt maskinering i bodø vis noen er intresert.. 97972294 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 er det grav der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Nei,, den eneste del som har grav leier æ og en kompis nu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Så man kan leie deler av anlegget? Trenger garasjeplass i sommer og plass til vinterlagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Vis dokker sammler dokker sammen noen ståkker så kan dokker lei de 300 kvm,, det er plass til 6 bila å da er det også go plass til dekk å litt mer!! kan vel si at denne del av bygget er ikke isolert å golvet er asfalt.. men man må ha 2 nøkkla å en kode før å kom seg inn på anlegget,, det er bevegelses sensor i hver rom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Men hvor mange sett nøkler fins det? Kjedelig å være avhengig av andre hver gang man vil inn. At det ikke er isolert gjør ikke noe så lenge det er tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Man har egen nøkkel til sin del av bygget,, å ingen andre har tilgang til din del... du får 2 nøkla når du leier der! en til porten (2meter gjerde rundt hele området) å en nøkkel til døra til din del pluss en kode før å slå av alarmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå