Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

For min del kunne vi godt hatt månedlige banetreff. Når vi har blitt mer dreven, så kunne vi hatt en slags cup med inndeling av klasser etter motoreffekt etc. Hadde blitt kanonrått! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært knall det ja, om ikke hver måned, så kanjse annen hver? Slik at vi får rast ifra oss på bane istede for på vei, å beholder lappen litt lengre da ;)

å samtidig fått testa bil og forbedra kjøre egenskapene våre. Lurer på om noen som jobber for trafikk sikkerhet ville vært intr i og sponsa litt på noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurte på en liten sak, er det noen her som veit om et sted i byen/ i nærheten av byen, hvor man kan få lånt seg løftebukk eller grav?

evt. noen av dere som kunne tenkt seg å stille med bukk/grav og kanskje litt bistand mot noen lapper?

er da snakk om å bygge om E34'n til manuell kasse. har trøbbel med å finne plass å skru. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei Folkens

Hvor mange av dere som bor nord for Saltfjellet, kommer til treffet i Bodø 2. august?

Gi lyd fra dere, ettersom vi bør vel kanskje bestille bord på Pepes, greit å sitte ilag alle sammen. :)

"Freude am fahren"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurte på en liten sak, er det noen her som veit om et sted i byen/ i nærheten av byen, hvor man kan få lånt seg løftebukk eller grav?

evt. noen av dere som kunne tenkt seg å stille med bukk/grav og kanskje litt bistand mot noen lapper?

er da snakk om å bygge om E34'n til manuell kasse. har trøbbel med å finne plass å skru. ;)

Skal kansje selg banebil min i slutten av uka,, kan hend du kan få lån plassen 1 ukes tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg kommer på treffet ja. Blir vel siste treffet hvis det blir 70 og flere fotobokser mellom Bodø-Fauske :lol:

Hvor mange fotobokser er det blitt nå mellom Bodø og Fauske?

Jeg skal sørge for at vi kjører over Misvær, så kommer vi direkte til Saltstraumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fire nå. To ved Kistrand og to ved Vikan. Men kommer to til pluss at det blir 70 km/t mellom Nordvika og Sagelva. Når vet jeg ikke, men kan bli allerede i høst.

Er en fin og inspirerende tur over Misvær. Kjørte der i fjor, dog ikke med M3'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-CSL:

Jeg kommer ihvertfall. ;)

MikaelR

Det høres flott ut :D, hvor befinner denne plassen seg? og ca. når tror du at du finner ut av om den blir ledig eller ikke?

Verkstedet ligg på tverlandet,,, må også hør med han som æ del det med! han skal lakker bil sin i nærmeste framtid :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens

Hvor mange av dere som bor nord for Saltfjellet, kommer til treffet i Bodø 2. august?

Gi lyd fra dere, ettersom vi bør vel kanskje bestille bord på Pepes, greit å sitte ilag alle sammen. :)

"Freude am fahren"

Jeg kommer uansett! Med eller uten bil.. Den står forresten i trondheim nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vell mappe bilen eller husker jeg feil nå frode?:P

Herlig og surre rundt i bil igjen nå etter at lappen returnerte til pengboka :D Men lite andre bimmers folk å se, bortstee fra våre nye landsmenn i SHABBY e36. .. :/ hehe

Fant foresten ut at om man forer på på 2 gire på våt asfalt rett fremm spinner det, å da er det bare å hive inn 3 gir å kose seg, dog ikke bra å bli sett da, så jeg vil på bane å leke med neger drosja mi! ;D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...