SuperGaute Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Da holder værtfall lappen meeen, sku jo egentli hatt nå me bmw 6'er under huven da E34 igjen? 50-60 ooo,- skal ha bruks bil ei stund nå, så ikke så dyr bil. Drit i billigbil! Kjøp min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 så du har ikke fått solgt den enda? så bilen din idag rett utafor glasshuset. hvorfor var det du skulle selge? var det firmabil? sabla fin bil den E60'n din ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Bilen ble solgt på 1 time, kom en trønder med første fly å henta bilen :/ Så ser dårlig ut får bimmers treff får min del... kjører nemlig en... 1993 VW passat turbo DIESEL!!! livet er for kort for diesel så blir ny bil rimelig kjapt ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 så du har ikke fått solgt den enda? så bilen din idag rett utafor glasshuset. hvorfor var det du skulle selge? var det firmabil?sabla fin bil den E60'n din ihvertfall. Thanx! Har egentlig ikke lagt den helt ut for salg enda... Men skal komme meg i gang med annonsering i morgen. Ja er firmabil som er grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 så du har ikke fått solgt den enda? så bilen din idag rett utafor glasshuset. hvorfor var det du skulle selge? var det firmabil?sabla fin bil den E60'n din ihvertfall. Thanx! Har egentlig ikke lagt den helt ut for salg enda... Men skal komme meg i gang med annonsering i morgen. Ja er firmabil som er grunnen. Og du ble også oppservert på Shell Mørkved i 18-tia.. Drit fin bil.. Hadde jeg hatt råd så skulle jeg ha kjøpt den tvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Bilen ble solgt på 1 time, kom en trønder med første fly å henta bilen :/ Så ser dårlig ut får bimmers treff får min del... kjører nemlig en... 1993 VW passat turbo DIESEL!!! livet er for kort for diesel så blir ny bil rimelig kjapt ja!! Mye fikk du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Blir jo bare observert på plasser jeg ikke husker jeg har vært... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 hehe, kanskje noen har "lånt" bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Kommer et gjeng fra BMWCCN i morgen opp til Bodø. Regner med at folk fra Bodø stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-CSL Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 kjører vi inn til Bodø, Peppe's er jo en bra plass. Vi er 6 biler fra sør for Saltfjellet som kommer. Håper det kommer mange flere fra Bodø m/omegn. Vi sees!! Se program: www.bmwccn.no/nordland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 skjønner jeg følger litt for lite med på bimmers:) bare tilfeldig at jeg kjørte forbi i lunsjen, skal prøve og følge litt med her så skal jeg slenge meg med neste gang, (kjører burgunder e30 325i 2d restaureringsobjekt) var jo mye fint og se der borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 fikk 30 ooo,- på notime får e30'n, kunne sikkert fått 35 ooo,- men ville ikke lure folk så Hmm, da har jeg sett e30'a di noen ganger i bodø da Trollet_ ;D Planer får bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 mest mulig orginalt utsende, shadowline detaljer, nye lykter osv. blir nye bakskjermer, bakplate, ny lakk i orginal farge med kansje noe svart og rød perlemor, og masse senk:) motormessig prøver jeg å få tak i en til m20b25 og litt dieseldeler tenker jeg:) ikke no turbo med det første, ikke at jeg har noe imot turbo i e30 da! ikke noen som har en motor liggende? topp er også aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Noen som har bilder fra treffet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Litt tysker stuck på bilen altså Gromt med heftig senk, breeie kantfelger å cleen bil ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå