Frode_E30 Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Ingen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Ligger noen bilder på BMWCCN forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 faen, gikk selvfølgelig glipp av dette og. bmw'n lå i småbiter hjemme i garasjen, så jeg rakk det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Ligger et par bilder på BMWCCN.no/Nordland også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Mer info/bilder av den hvite e30'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Synd du ikke kunne være med Ingard. La opp et til bilde av E30en. http://www.bmwccn.no/nordland/Tidligere_Treff/Bodo_2008/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohlund Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 hmm, så trivelig ut. Skulle vært med hadde jeg vist om det. Har jo netopp kjøpt ny Bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Ja helgen kræsjet for mange. Vi skulle vel egentlig være nesten dobbelt så mange biler! Men vi får ha flere treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohlund Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Hvordan får jeg mekka galleri her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 jeg stemmer og for flere treff.. hadde gledet meg til dette, men fikk jo selvfølgelig trøbbel ved bytting av div. stag, foringer og kuleledd. så hadde nede hele forstillinga på lørdag. dere var da heldige med været ihvertfall. ang. galleri er det bare å lage en tråd om bilen din på "show off". tror de stengte galleritråden pga mangel på kapasitet på server. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Inget liv blandt bmw folkene i bodø lengre? Må innom å sjekke bimmers selv om jeg ikke har bmw lengre jeg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 lite liv her for tiden.. ingen som var på "stunt show'et" ved nordlandshallen for en par uker siden? skal si de var harhendte med bmw'n. forresten, noen som veit om en E34 delebil her i nord et sted? skulle hatt en par deler som jeg tror blir ugunstig å sende. (bl.a den plata i bunn av bagasjerommet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Har helt glemt denne tråden Nå har jeg bestemt meg for å selge M3'n, så blir rolige tider framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 selge? hva slags penge hadde du tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Ikke monopol-penger 200' er prisen. Fått noen henvendelser allerede, så får se hva det blir ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå