SuperGaute Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 noen her som veit om de karene på "smart" bilvask er duganes folk? hadde litt lyst til å la dem polere bilen min, og brenne lakken så jeg kan få sponset opplakkering. Tror du dropper det! Kjøp bilen min noen!! 310 000!! Trenger jo ikke privatbil lengre, så nå har jeg satt ned prisen maks! Hadde jeg hatt litt bedre råd så skulle jeg ha kjøpt den tvert.. Men skal flytte nå, så da går det litt cash til innkjøp av masse drit (nye hvitevarer) Men, hvorfor bruker du O.P. Fure som har Opel til å selge bilen din.? Så forresten at bilen din også blir brukt i reklame for Centrum bil(Mekonomen). Synes du skulle kjøpe den selv om du ikke har bedre råd! Kan ordne deg gunstig lån! Selger bilen via O.P. Fure fordi det er jeg som selger bilene på O.P. Fure. Derav også grunnen til at jeg selger BMW'en. Ja så også at bilen min blir brukt som reklame for Centrum bil. Forøvrig ingen som har spurt meg om det er i orden, så de har vel bare tatt "til salgs" bildet mitt. Kan jo være Avisa Nordland som har gjort det også da... Er jo forsåvidt bare ekstra reklame for bilen siden den står til salgs noen sider lengre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ledige lokaler på tverlandet!!! trur det va på 200kvm.. 2 etasjen med betong golv på den nedeste... går fin å kjør senkabil inn å ut derfra.. å det e alarm på hele bygget + 2 meter høyt jærde rundt hele område (gammel militæranlegg) 5000-6000kr i måned vis noen e intreser kan æ send nummret til de som leier ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det Smart vaske greiene er det det samme som på Fauske? Ser litt harry ut de greiene der. Er nok ikke mye "Smart" å hive inn bilen der freedrik: Skal du ha deg sladdebil i vinter? Nja.. Blir nok ikke den ix'n hvis det var det du tenkte på. Trekker på 2 hjul for mye ;D Bare var å rota oppi Grønnåsen å da så jeg den ix'n sto der. Var bare litt spent på om det kansje var noen som var på bimmers sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Noen som hvet om det blir noe isbanekjøring i saltenområde i vinter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 slenger ut min e34 her e det noen her inne som bor i bodø om råde som har noen felge med sommer dekk og selg. trenger ikke og vær noe spess me de bare de passer min bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 vel, nå kommer kanskje Rondellene mine for salg når sommeren nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 noen som var på isbanekjøring i helga? fikk høre først idag rundt 5 tia at det var, så gikk glipp av det. men hadde vært artig og tatt noen runder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 skrik ut om enoen har noen stilige sommerfelger til e39 stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Va å kjørte på isbana i valnesfjorn igår... e åpen hver dag fra 12-21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 hørtes spennende ut... kansje man skulle ta seg en tur bare for og se:) hadde det ikke vært for fårlig mellomaksling på e30'en skulle jeg tatt meg en tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hmm, har skjedd endel her inne på bimmers mens jeg har vært audi mann i noen måneder Men nå ble savnet får stort, så til helga skal jeg hente ny E30 til helga Nytt 325 prosjekt, så er det noen som har bakseter, og dørktrek til 2 dørs e30 å selge? mikaelR hadde vell dele bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 hehe.. har ikke mer e30.. alle e blitt vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kunne vært skøy og få til ett BMW treff når sommer hjulene kan settes på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 det må vel la seg gjøre, må bare invistere i felger først:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 det tror jeg og vi må få til. må bare komme meg til Bergen en tur så jeg får henta nyhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå