bmw vin rød Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 40k er den da faen ikke verdt spør du meg. var det en 3.2 det der?hehe. greit å kjøre volvo innimellom så man får føle hvor innigranskogen mye bedre det er å kjøre BMW. ja e enig med det bare syn at det fines bare en sån volvo i hele nordland så det e lett og se når æ kommer forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 forresten, er det noen her som kanskje kjenner noen som kunne tenkt seg å lakkere bilen min svart? i dobbel forstand. Ring å hør med lekkerings lija på Mo i Rana.. tar 15k før helakering!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 kjenner en lakkerer, tror han er rimelig overbooket, men kan høre med han:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 S. Hafsmo. Svart tror jeg hadde vært rått kombinert med de nye felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 er litt skeptisk til å la studenter gå løs på bilen. det er jo ikke snakk om å gjøre dette denne uka da. blir nok en par måneder frem i tid. så tenkte jeg å lakkere sort senter på felgene samtidig. har trua på at det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Sort bil blir aldri feil men er jo og finne den sort faga du vil ha da er der probleme kommer Sleit lenge får å bestemme farga på e30, å nå står det mellom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 sort bil er jo ganske vanlig. men etter mitt syn er det sort som ser best ut på de fleste biler. er de så mange svartfarger å velge mellom altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 finnes flere sortfarger/nyanser med metallic og ikke og perlemor, er LITT perlemor i stortsett alle metallic lakker. helt annet tema: har diverse deler liggende, hadde vært greit og selge til noen i området. -bakrutesenker e30. -m-tecratt til e30. -orginalratt e30. -15" cerwin vega med kasse. -et sett borbet C 15" med utslitte sommerdekk, felgene ser svært bra ut (passer E30). -15" alu med utslitte nokian-piggdekk. 4x100 ET35 (kantkjørte og flasset i klarlakken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 spota en mørke rød metalikk e34 stasjonsvong i amtmann Theisens vei i dag noen som vet om den e til salg siden den sto uten skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg tør påstå det finnes hundrevis av nyanser i sort. BMW alene har vel et utall varianter. For å nevne noen: 086 Black Avus 181 Diamond Black Metallic 302 Madeira Violet ("Madeiraschwarz") 303 Cosmos Black Pearlcolor 304 Violet Black ("Violettschwarz") 668 Jet Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 hmm.. dere har vel forsåvidt rett i det. hvor kan man gå for å se på de forskjellige fargene? har billakkererne "fargekart"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg tør påstå det finnes hundrevis av nyanser i sort. BMW alene har vel et utall varianter. For å nevne noen:086 Black Avus 181 Diamond Black Metallic 302 Madeira Violet ("Madeiraschwarz") 303 Cosmos Black Pearlcolor 304 Violet Black ("Violettschwarz") 668 Jet Black synes den 181 Diamond Black Metallic er fin, står en e30 banebil i den fargen nede på bertnes (innerdammen). kamerat av meg som har hatt den bilen for flere år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Holder en knapp på 668 Jet Black som min E39 har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 her er e30'en som står på bertnes i fargen black diamond, har forfalt litt siden den gang da. blir det til at jeg beholder e30'en min skal jeg ha orginalfargen Burgunder-Metallic, ikke noe ondt ment men litt lei av og se sorte e30'er hele tiden:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Burgunder er herlig retro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå