Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

har et sett 16" orginale e39 alu med 5x120 ET20 med peise nye goodyear-dekk:) passer også e34 mener jeg....

ET20 5x120 er vel originalt ja. Pris? Type billig?

dekke skal være så og si ubrukt, kunne evt vært int i og bytte i de M5-felgene du har fått tak i:) er disse med dekk eller er det kun felg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor mange selger de originale felgene. For meg er det et typisk tegn på solid skade eller en eier som ikke bryr seg om å holde bilen i god original stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler mer for en original bil som står på strøkne originale felger etter mange år og mange kilometer på veien, enn en bil hvor det ikke følger med originale felger. Det forteller en del om tidligere eiere og hvorvidt det ser bra ut eller ikke er for meg 100% uvesentlig i en slik sammenheng. Finner jeg det minste snev av styling, trim, senk eller andre duppeditter som ikke engang minner om noe originalt fra BMW snur jeg definitivt i døra. Det første tegn på at bilen har blitt røfft behandlet av neglisjerende eiere. Men det er min kanskje bare min mening... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nei der er vi nok uenig. om bilen har vært hardt brukt merker man jo når man prøvekjører. personlig vil jeg aldri kunne ha en helt standard bil , da blir det liksom bare et A-B kjøretøy..

skal selvfølgelig være enig i at når jeg skal kjøpe bil, ser jeg gjerne etter en helt standard bil. evt. en som har blitt behandlet slik jeg behandler mine biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler mer for en original bil som står på strøkne originale felger etter mange år og mange kilometer på veien, enn en bil hvor det ikke følger med originale felger. Det forteller en del om tidligere eiere og hvorvidt det ser bra ut eller ikke er for meg 100% uvesentlig i en slik sammenheng. Finner jeg det minste snev av styling, trim, senk eller andre duppeditter som ikke engang minner om noe originalt fra BMW snur jeg definitivt i døra. Det første tegn på at bilen har blitt røfft behandlet av neglisjerende eiere. Men det er min kanskje bare min mening... :wink:

der er jeg egentlig enig, som jeg tidligere nevnte med "autopartslook" er ikke det jeg ser etter når jeg kjøper bil, grunnen til at jeg selger de orginale felgene er at jeg heller vil kjøpe noen litt stiligere orginale bmw-felger.

har lyst på de flereikede 17"-felgene som kom med e39 til vinterbruk.

ellers lykter, understell og andre finesser har jeg ikke noe imot og oppgradere så fremst så det er bmw. men helst ikke supersport osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår? Her er det snø og sludd :? Går vel over til regn etter hvert. Drittføre å kjøre på. Brøyting er luksus skjønner jeg :P

Når det gjelder felger vurderer jeg å selge vinterfelgene til M3'n. Fikk noen forespørsler på felgene når bilen lå ute til salgs i fjor. Får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...