Andreas23 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 JoCCe: Jeg bor i garnveien jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 opplevde forøvrig et underlig syn imorges, som jeg nesten må dele med dere. da jeg kom ut var ALLE rutene åpnet helt opp, takluka sto på vippen og bilen var låst opp første jeg tengte var at noen hadde brutt seg inn i bilen, men hvem åpner ALLE vinduene, og takluka? for og komme seg inn i en bil? så tengte ikke mer over det og skrudde av alarmen, satte meg i bilen, heisa igjenn alle rutene, takluka og kjørte til jobb. man får ikke åpnet rutene uten og sette på tenninga, og nøkelen la trygt på nattbordet mitt. reservenøkkelen ligger i en skuff hjemme hos gamlingene. kom til og tenke på om det måtte være kontaktfeil en eller annen plass eller om jeg har vært te og gått i søvne inatt Hvis man holder inn den åpne-knappen på nøkkelen åpner alt seg. Enten har knappen blitt holdt inne, f.eks i lomma, eller så har du noe elektrisk bugs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 aha, takk for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Fikk litt sommerfiling idag va med å tok noe burnout med en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Fikk litt sommerfiling idag va med å tok noe burnout med en e30 Pappa var ikke glad når jeg kom hjem, han hadde sett oss på tur ut esso og når vi burna sirkler utenfor rema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Fikk litt sommerfiling idag va med å tok noe burnout med en e30 Pappa var ikke glad når jeg kom hjem, han hadde sett oss på tur ut esso og når vi burna sirkler utenfor rema hahahaha.... sånn som skjeer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 ikke tilfeldigvis noen her som har den røde E36 coupe'n her i byen? med no m-tech og bakrutesenker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Fikk litt sommerfiling idag va med å tok noe burnout med en e30 Pappa var ikke glad når jeg kom hjem, han hadde sett oss på tur ut esso og når vi burna sirkler utenfor rema hahahaha.... sånn som skjeer hehe ja Skjekka sporan på hjulan når æ tanka i ste, å bynn å bi dårli på eine sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 ikke tilfeldigvis noen her som har den røde E36 coupe'n her i byen? med no m-tech og bakrutesenker osv. så en som passer beskrivelsen utenfor en eller annen garasje (husker ikke hvor) med ødelagt frantfanger, men tror det er flere slike i byen. så deg forresten i bankgata like ved bryggeriet rundt om i 6-tia idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 ah.. jeg har bare sett den E36'n bakfra. sto utenfor coop på hunstad. bankgata? hmm.. kjørte du en E39 touring med no svære hjul på? Edit: jaggu var det deg. så bilde av bilen din på forrige side. er det brukanes med sommerhjul nå altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 når skal vi ha treff i bodø da ? været er jo pent nå og slikt. hadde jo vært kult å møttes en ettermiddag kveld ? så man kunne få sedd litt på va som kjøres i bodø av bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 ah.. jeg har bare sett den E36'n bakfra. sto utenfor coop på hunstad.bankgata? hmm.. kjørte du en E39 touring med no svære hjul på? Edit: jaggu var det deg. så bilde av bilen din på forrige side. er det brukanes med sommerhjul nå altså? stemmer:) joda, i dette været går det bare godt, men regner med og legge om igjenn uti neste uke:) forøvrig fint vær idag, må vel ut og kjøre litt når alkoholen har forlatt blodet helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Var du ute og kjørte på 4-felten med henger i på lørdagen? var ihvertfall din bil. måtte legge meg på hjul for å se litt på bilen din. ble jo ikke så gærnt med de nye hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 stemmer det, la meg i andre fila for og se om det var din bil som sto i køa. veldig anonym med vinterhjul på men fin den bilen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 hehe, den ser ut som en traktor med vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå