Dan Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Hehehe. Gatebil (eller var det Max Power) hadde jo en Fauske/Bodø turnè for et par år siden. Ble oppringt av en kompis, så tok turen for å kikke litt. For å si det kort og greit, så er jeg for gammel til det tullet der Er ikke noe ACR 1.mai. Vanlig vårmønstring i Mo sentrum. Du blander ikke med Rana Gatebil sitt banetreff 1.juni? M3'n står vinterlagra ennå den. Har bestilt batteri. Men skal holde hardt å få den klar til 1.mai, spesielt hvis værvarselet slår til i helga med full vinter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 max power greia var jo bare tull det skal jeg være enig med deg i Hmm, kansje jeg blander litt nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Hehehe. Gatebil (eller var det Max Power) hadde jo en Fauske/Bodø turnè for et par år siden. Ble oppringt av en kompis, så tok turen for å kikke litt. For å si det kort og greit, så er jeg for gammel til det tullet der Er ikke noe ACR 1.mai. Vanlig vårmønstring i Mo sentrum. Du blander ikke med Rana Gatebil sitt banetreff 1.juni? M3'n står vinterlagra ennå den. Har bestilt batteri. Men skal holde hardt å få den klar til 1.mai, spesielt hvis værvarselet slår til i helga med full vinter igjen. Det var nok max power du tenker på ja. Gatebil er vel hakket mer seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Det er ikke noe treff i Nordland nærmere sommerferien da? CCN treffene vet jeg om, men har ikke oversikten over stort mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Det er ikke noe treff i Nordland nærmere sommerferien da?CCN treffene vet jeg om, men har ikke oversikten over stort mer Blir vel noen små-treff utover sommeren. Hvor er du fra da? Mye lettere hviss alle kunne skrive i profilen sin hvor dem er fra. Står tross allt eget felt med Bosted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Har med at jeg er herfra, er ofte på besøk der borte, og bor for tiden en anna plass. Spurte om treff i Nordland fordi jeg er i Saltdal i sommerferien, men stiller gjerne opp på treff i Nordland generelt sett. Er ikke den typen som ikke tåler en kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Snakket med Robert i dag, og han håper det blir STORT oppmøte 1.mai. Hafsmo: Bilen din ble observert da du parkerte ved siden av to E60 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Kunne noen ha skreve ei liste over di nærmeste treffan i mai/juni? Gullfiskhukomelsen min e ikke helt på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 hehe, når jeg sto ved den svarte kjøreskolebilen? fikk kjeft av kjærringa fordi jeg ble stående å stirre på E60'n. bilen min så forøvrig satans trasig ut når den sto ved en strøken E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 De to skolebilene (Nilsskogs?) møtte jeg i morges på vei nordover E6 ved Krokstrand i Dunderlandsdalen og senere i ettermiddag på vei sørover Rv 812 over Misværfjellet. Skikkelig langkjøring nå til dags eller? Jfr tidligere diskusjoner vedrørende Rv 812 kan jeg herved si at den er i ferd med å gå i oppløsning som vanlig. Anbefaler ingen denne kjøreturen med senk og lavprofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Håper på godt oppmøte 11 mai er mange grom biler i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Stemmer det. En blå og en sort E60 som var på langtur i dag. Møtte på de jeg også. Nydelige biler som vekker oppsikt. Den sorte er en 525D mener jeg å huske. Når det gjelder 11. mai så er jo det en mandag. Passer veldig dårlig for meg iallfall. Håper alle som sa de skulle på 1. mai treffet virkelig kommer og ikke farer med svada Jeg skal om jeg så må kjøre femmern. Eneste hinder er hvis Saltfjellet skulle slå seg vrang. Odd-M: Du som kjører der titt og ofte vet selvfølgelig hva slags standard vi andre kan vente oss. Jeg kjørte over Misvær sommeren for et par år siden og venta meg forferdelig veier, men ble positivt overrasket. Ulempen med å kjøre rundt er jo ventinga på Mjønes og den påfølgende køkjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 kjørte nordover til lødingen for 2 helger siden, har vel egentlig aldri sett den veien så dårlig, telehiv og jævelskap hele veien. hafsmo: ser deg stadig vekk ute og kjører jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 har vært mye rundtomkring i det siste, så det kan nok stemme. har du vært nært nok til å se det svære hølet i bakfanger? frøkna forstår forståvidt veldig lite når jeg sier "der kjørte jaggu trollet forbi" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 hehe:) ja det kan jeg jo skjønne, "et troll i en bmw" har vel enda ikke kjørt bak deg, men skal ta en titt neste gang:) maxpower-treffene er vel et reint bilstereo og "svi gummi" treff, skikkelig harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå