Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Snakka med han "Trollet" idag om å ha ett lokal treff.. kom fram til at vi kunne samles utfør garasjen på tverlandet.. æ å han "Downpipe" leier garasje rett på sia av han Frode.. så en dag det e litt varmere i været kunne vi ha sammla oss til grilling der oppe

ka folket trur om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var min ja. dog fikk jeg ikke tid til å vaske den når vi kom frem, for vi brukte jo nesten en time på å finne ut hvor dere sto. ;)

artig å se andre bilder fra treffet. hiv ut dine da når du får mulighet Oveif! :)

på dette bildet ble forøvrig både jeg og Nilsen med. meg i rødt som står og klargjør telefonen til bildetaking bak 540'n. ;) og mr. Nilsen til venstre for meg.

5stor.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med han "Trollet" idag om å ha ett lokal treff.. kom fram til at vi kunne samles utfør garasjen på tverlandet.. æ å han "Downpipe" leier garasje rett på sia av han Frode.. så en dag det e litt varmere i været kunne vi ha sammla oss til grilling der oppe

ka folket trur om det?

Du får hive deg rundt og rydde litt utenfor garasjen da. Vi andre har stått på som noen helter og ryddet for å få det bra :D

Jeg og Patrick har planlagt innflyttingsfest i garasjen med langbord, stereo, grilling og self øl og bortebrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel mer alu-felger jeg var på jakt etter. Plages med vibrasjoner og har fått konstatert litt kast i en felg.

Dekkbutikken på leira hevder å kunne rette felger. Noen som har gjort det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...