MikaelR Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Snakka med han "Trollet" idag om å ha ett lokal treff.. kom fram til at vi kunne samles utfør garasjen på tverlandet.. æ å han "Downpipe" leier garasje rett på sia av han Frode.. så en dag det e litt varmere i været kunne vi ha sammla oss til grilling der oppe ka folket trur om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Må jo nesten ha monster truck førr å kom sæ t garasjen dåkkers hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 noe sånt skulle man jo fått til. om det ikke er som fredrik sier, for jeg er ikke så gira på å kjøre i bushen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 noe sånt skulle man jo fått til. om det ikke er som fredrik sier, for jeg er ikke så gira på å kjøre i bushen. Så det va du som hadde den 540'en der.. Den va pen Har en del bilda derfra, men de ligg på en anna maskin foreløpig.. Her er noen bilder som ligger på BMWCCN's hjemmeside.. http://www.bmwccn.no/nordland/Tidligere ... .Mai_2009/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Høres greit ut det kan låne arbeidsbilen viss veien er så dårlig men jeg har nå "crosscontry" 520i med rondell D58 så det går sikker greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Den var min ja. dog fikk jeg ikke tid til å vaske den når vi kom frem, for vi brukte jo nesten en time på å finne ut hvor dere sto. artig å se andre bilder fra treffet. hiv ut dine da når du får mulighet Oveif! på dette bildet ble forøvrig både jeg og Nilsen med. meg i rødt som står og klargjør telefonen til bildetaking bak 540'n. og mr. Nilsen til venstre for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Snakka med han "Trollet" idag om å ha ett lokal treff.. kom fram til at vi kunne samles utfør garasjen på tverlandet.. æ å han "Downpipe" leier garasje rett på sia av han Frode.. så en dag det e litt varmere i været kunne vi ha sammla oss til grilling der oppeka folket trur om det? Du får hive deg rundt og rydde litt utenfor garasjen da. Vi andre har stått på som noen helter og ryddet for å få det bra Jeg og Patrick har planlagt innflyttingsfest i garasjen med langbord, stereo, grilling og self øl og bortebrent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Går fint å kjør opp til garasjen med senka bila.. kommer mæ opp dit med min bil som er senka 60/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Noen som har et sett 16" originale felger til E39 de kunne tenke seg å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 ingen problem å komme seg opp dær, 60/40 senk går bare godt på e30'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 artig å se andre bilder fra treffet. hiv ut dine da når du får mulighet Oveif! Har nå fadd lastet opp bildene mine både på youtube og photobucket http://s297.photobucket.com/albums/mm20 ... ff%202009/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 litt dumt spørsmål kanskje når man får et verksted til og ta service på bilen hvilken punkter går de igjennom å ta de 4 hjull kontroll på eu kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 litt dumt spørsmål kanskje når man får et verksted til og ta service på bilen hvilken punkter går de igjennom å ta de 4 hjull kontroll på eu kontroll? Her er sjekkpunktene verkstedene går over når du tar service: Inspection I Inspection II Og nei, 4-hjulskontroll blir ikke utført på en vanlig eu-kontroll.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Noen som har et sett 16" originale felger til E39 de kunne tenke seg å selge? har testvinner piggfrie på orginal stål med et par mm mønster igjenn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Det var vel mer alu-felger jeg var på jakt etter. Plages med vibrasjoner og har fått konstatert litt kast i en felg. Dekkbutikken på leira hevder å kunne rette felger. Noen som har gjort det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå