Andreas23 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg kommer på treffet Noen som vet om Robert kommer med CSLen? Har enda til gode å se den live... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Han tar X5'n etter det jeg vet. Skal kanskje være et banetreff på ACR 19. juni. Du får ta deg en tur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Skal kanskje være et banetreff på ACR 19. juni. Du får ta deg en tur da Det hadde vært midt i blinken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 bmw ccn som arangsjerer banetreff da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Viktig melding: Treffet i Bodø i morgen er avlyst grunnet få deltakere. Det vil bli arrangert et treff på Fauske etter ferien. Ønsker innspill på datoer som kan være aktuelle. Angående banetreffet 19. juni blir det heller ikke noe av. Det var en feil i terminlisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Avlyst ja.. Hehe. Skulle akkurat til å skrive at jeg mønstret på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Avlyst ja.. Hehe. Skulle akkurat til å skrive at jeg mønstret på. Hmm.. jeg som tenkte jeg skulle lage litt show. Meeen nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 jaja, sånnt som skjer... litt OT sp: noen som vet om en propell til en rundt om 50hk påhengsmotor (har en suzuki men tar det som passer på et eller annet vis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Viktig melding:Treffet i Bodø i morgen er avlyst grunnet få deltakere. Det vil bli arrangert et treff på Fauske etter ferien. Ønsker innspill på datoer som kan være aktuelle. Angående banetreffet 19. juni blir det heller ikke noe av. Det var en feil i terminlisten. Synd det.. Hadde ikke kunnet kommet på det Bodø treffet uansett.. Men da blir det fauske treff heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Driit det da, jeg som satt i går å polerte felger å gleda meg :/ Hva med bimmes treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Er jo ACR neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Jepp, har ikke bmw ccn stand der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Det skulle være men den ble avlyst =/ "Klubben prioriterer et viktig møte med styret i hovedklubben i Oslo og dette møtet er desverre lagt til denne helgen." Sommertreffet blir nokk bra for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 hmmh JaJa, sommer treffet blir nok knall uansett, håper på pent vær. Men vet ikke om jeg tørr å ta med bilen dit, er så redd noen skal komme borti den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Kan jo møtes vi fra bimmers som skal til Acr? "lite bimmers treff" Håper bilene får stå i fred om natta.. hvor anbefaler dere overnatting?Hytte/hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå