Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Var på Sommertreffet lørdag og ble stort sett skuffet.

ALT for mye drita fulle drittunger som rava rundt (dette er EXTREMT ødeleggende for min del), ikke spesielt mange interesante biler egentlig og kjedelige utstillinger. Hva kjøringen anngår var det stortsett bare showoff-kjøring hvor det gikk ut på å lage røyk. Not my kind of taste... Svært få biler som virkelig pushet på rundetider, med et hederlig unntak av en sølvgrå Porsche hvor fører tydeligvis vet hvordan man kjører bil.

Tok sikkert 200 bilder. Kan legge ut et noen når jeg får tak i kameraet.

BTW: Den drag-greia var bare ren parodi. Skjønner at det ikke skal være så høytidelig da. At de slipper til streetlegal-biler er nå en ting, men at de tillater rene drag-biler å delta blir bare tåpeling. Hadde sikkert vært greit å kjørt det som show på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sommertreffet ligner litt vell mye på gatebil treffene, der jeg synes det blir litt feil prioritering, er alkohol og fest og så, bilkjøring. Tror mange er enige med meg der, noen pils på kvelden rundt grillen er greit på bana, men ikke noe laga slik at folk med 0 bilinteresse kommer dit kun for og være drita full.

Skulle vært biltreff for bil interiserte.. :P Men det er nå min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo sittet og gleda meg til og dra på bmw ccn treff, og få kjørt litt på bane kansje.

Menmen! :D Skal vi ha noe treff i bodø område snart? mens det er fin vær, har jo vært skikkelig dritt vær de siste dagene, så måtte bare ut og lufte e30'n mens sola titta frem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si ifra om sånt vettu:P eller er dere rasistiske mot alt annet en 3-serier?:P

må vel skryte litt av bilen din downpipe (min gamle), ble bra i matt grå faktisk... litt uheldig med lyktene, ville kansje gått for sorte blinkers, og litt mer "klar gul" hovedlykter.

skal i skrivende øyeblikk gå og se om jeg hadde de gamle lyktene liggende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...