Trollet_ Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 downpipe: så komplisert og få godkjent bosch-settene:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Komplisert av en god grunn også. Men setter man form forran funksjon så for all del. Enkleste veien til rævva kjøreegenskaper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 ja sant det, synes igrunn kjøreegenskapene er veldig bra hvis man tar i betrakting at det er en stor familiebil med masse komfort, av utsendemessige årsaker kunna jeg godt tengt meg bilen litt lavere fremme, men bak er den egentlig ok. vet at konsekvensene ved og skifte kun fjærer til noen som er la oss si 30mm kortere fremme er firehjulskontroll og at demperne vil ryke etter kun kort tid ettersom slitasjesporene ligger lengre opp, setter man på en helt ny demper vil det jo da ikke være noe problem... med vinterhjulene 205.65.15 føltes bilen alt for myk, så overgangen til sommerhjul var stor:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Litt dårlig norsk i anonsen der, men ikke så veldig dyr da. e34 har blitt veeldig billig de siste årene. Må nok desverre selge min bil og nå, skal ha meg nyere bil jeg kan bruke mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 JoCCe: det jeg også satt og tengte på, så var jeg og prøvekjørte en e39 på bodø bil og falt pladask for e39:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Litt dårlig norsk i anonsen der, men ikke så veldig dyr da. e34 har blitt veeldig billig de siste årene.Må nok desverre selge min bil og nå, skal ha meg nyere bil jeg kan bruke mere. har skrive og lære vanske så det blir mye rott avog til mye jalla norsk ja de går billig men det må til for at folk ska vær intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Joda, har kjørt litt e39 via jobb, gode pene biler. Men så er det å finne en med det utstyre jeg vil ha, rett farge, skinn, automat, rett motor... hehe så får se åssen bil jeg ender opp med tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 kan anbefale 3 liters dieselen på det varmeste, lavt forbruk ved langkjøring og rimelig sprek orgnilalt med 184hk/395nm. så kan du skifte til større eksos og dra til auto-elektro her i byen og få omprogrammert hjernen så yter bilen 225hk/540nm, dette med garanti på at det ikke kommer feilmeldinger... tror de virkelig vet hva de holder på med der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 men.. livet er for kort får og kjøre diesel (A) Men som oftes så tar æ til fårnuft og vil ha en bil æ kan kjør me, å e litt komfort i samtidig som den ser bra ut! ;D Så æ har sett på alt mella dodge tam, e39, audi(A) osv.. får se ka æ end opp me! Åå, cato som har "chippa" den da? Auto elektro vet hva de gjør ja!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 har ikke "chippa" min, men skal ikke legge skjul på at tanken på 40hk/145nm ekstra frister litt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hmm, hva skal de ha for den jobben da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 8500.- , trenger ikke bygge om eksos først egentlig, men får ikke like mye effekt da. er vel snakk om +-40nm hvis man gjør det... en litt eldre kar her i byen som har en blå 1998 525 touring (143HK), han gikk fra litt over 11 sec til like opp under 9 sec 0-100, hvis det stemmer er jo det ganske bra. 530 skal bruke 8,3sec tror jeg det var, min la vel på 8,8 (hvisjeg husker rett)... går den også ned 2 sec hadde jo det vært topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 8500,- førr å omprogramer den?!?! ekke det en jobb som tar noen tima max? Fant en 528i e39 iste æ fikk vældi lyst på! Men skulle vell solgt e30'n først :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå