JoCCe Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Jøss Joakim, er jo flat pedal på bilsalget ditt! Kan ikke si det samme om mitt Jeg tar nok turen nedover ja, egentlig skulle jeg ha vært i garasjen å sparkla volvo...har jo fått skryt med en lei bismak av mats idag, han påstår jeg er meget flink til å legge på sparkel! hehe! Men det er jo sesongens siste treff...blir jo lenge til neste gang. Mnjåå, gikk vell 1 time etter at den var lagt ut før han ringte og skulle ha kontor nr for og sette inn depositum, har jo ligget ute enstund før det så Mener mats du er flink og sparkle eller er han verdens mester nå? hehe FRODE: Du skal til mo ja? funnet feilen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Men det er jo sesongens siste treff...blir jo lenge til neste gang. Siste treff? Er jo Rana Gatebil treff 3-4 septemper Ok, det har jeg ikke fått med meg. Da blir det sikkert mye tid på banen for de som har biler til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Mats: sorry, fant ikke motorfestet... hvis du ikke fikk det i esken med de andre bildelene er det nok kastet... mener du at du trenger hele den arma? eller er det bare gummi-foringa? hadde isåfall kun gummi-foringa... Andreas: 528ia må da være god for noen runder på acr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Snorre: Du sier noe dær, kanskje jeg skulle lete hos meg selv:O Er hele arma jeg trenger:/ Jocce: Adreas er flink å sparkle, men han er ikke like flink å pusse bort, er litt tykt noen plasser:P Men han har godt pågangsmot:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 håpa du finn motorfeste, slik at du ikke har noen unnskyldning for IKKE og kjøre på mo Aha, da kan du jo vis han å hjælp han da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Snorre: Du sier noe dær, kanskje jeg skulle lete hos meg selv:O Er hele arma jeg trenger:/Jocce: Adreas er flink å sparkle, men han er ikke like flink å pusse bort, er litt tykt noen plasser:P Men han har godt pågangsmot:D Du får jo motorfeste av meg, er bare å hente det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 FRODE: Du skal til mo ja? funnet feilen på bilen? Er kun 0.3mm å hente inn på å justere kammen ser det ut som, får prøve det i morgen. Har nok litt å hente på tenninga også.. Henta tross alt 30wnm på 1 grad tenning Blir nok bremsing på fredag tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 åhh, små irritert over at jeg ikke kommer meg nedover:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 hadde sikkert kjørt en dagstur nedover hvis ikke det hadde vært for stor lekasje på vannpumpa (har bestilt ny), ingen andre som har tengt seg en dagstur og trenger selvskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 bilen min står på østbyen bil så æ kommer meg ikke nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 ka så feila den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Noen som vet om lokaler til leie for lagring av bil over vinteren? Hadde ordnet meg, men jammen ble bygget solgt, så nå sitter jeg her uten vinterlagringsplass til M3'n Alt mellom Bodø-Saltdal er av interesse til en fornuftig pris og selvfølgelig tørt og låsbart. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Noen som vet om lokaler til leie for lagring av bil over vinteren? Hadde ordnet meg, men jammen ble bygget solgt, så nå sitter jeg her uten vinterlagringsplass til M3'n Alt mellom Bodø-Saltdal er av interesse til en fornuftig pris og selvfølgelig tørt og låsbart. På forhånd takk Du har PM;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 er ledig inne på tverlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Er det noen av dere som har den midtre garasjeseksjonen med grav? Leide den tidligere sammen med en kompis. Desverre lite egnet til lagring av ting pga fukt. Vi hadde også den lagerseksjonen på høyre side for lagring av mc, snøscootere og diverse deler. Tar jeg ikke helt feil er de Downpipe som har min gamle E30? Tidligere burgunder metallic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå