Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Jøss Joakim, er jo flat pedal på bilsalget ditt! Kan ikke si det samme om mitt :P

Jeg tar nok turen nedover ja, egentlig skulle jeg ha vært i garasjen å sparkla volvo...har jo fått skryt med en lei bismak av mats idag, han påstår jeg er meget flink til å legge på sparkel! hehe!

Men det er jo sesongens siste treff...blir jo lenge til neste gang.

Mnjåå, gikk vell 1 time etter at den var lagt ut før han ringte og skulle ha kontor nr for og sette inn depositum, har jo ligget ute enstund før det så ;)

Mener mats du er flink og sparkle eller er han verdens mester nå? :D hehe

FRODE: Du skal til mo ja? funnet feilen på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats: sorry, fant ikke motorfestet... hvis du ikke fikk det i esken med de andre bildelene er det nok kastet... mener du at du trenger hele den arma? eller er det bare gummi-foringa? hadde isåfall kun gummi-foringa...

Andreas: 528ia må da være god for noen runder på acr? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorre: Du sier noe dær, kanskje jeg skulle lete hos meg selv:O Er hele arma jeg trenger:/

Jocce: Adreas er flink å sparkle, men han er ikke like flink å pusse bort, er litt tykt noen plasser:P Men han har godt pågangsmot:D

Du får jo motorfeste av meg, er bare å hente det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRODE: Du skal til mo ja? funnet feilen på bilen?

Er kun 0.3mm å hente inn på å justere kammen ser det ut som, får prøve det i morgen. Har nok litt å hente på tenninga også.. Henta tross alt 30wnm på 1 grad tenning :shock:

Blir nok bremsing på fredag tipper jeg :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om lokaler til leie for lagring av bil over vinteren? Hadde ordnet meg, men jammen ble bygget solgt, så nå sitter jeg her uten vinterlagringsplass til M3'n :?

Alt mellom Bodø-Saltdal er av interesse til en fornuftig pris og selvfølgelig tørt og låsbart.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om lokaler til leie for lagring av bil over vinteren? Hadde ordnet meg, men jammen ble bygget solgt, så nå sitter jeg her uten vinterlagringsplass til M3'n :?

Alt mellom Bodø-Saltdal er av interesse til en fornuftig pris og selvfølgelig tørt og låsbart.

På forhånd takk :)

Du har PM;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har den midtre garasjeseksjonen med grav? Leide den tidligere sammen med en kompis. Desverre lite egnet til lagring av ting pga fukt. Vi hadde også den lagerseksjonen på høyre side for lagring av mc, snøscootere og diverse deler.

Tar jeg ikke helt feil er de Downpipe som har min gamle E30? Tidligere burgunder metallic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...